theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Spørs litt på dama. Hvordan hadde hun sett ut? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ikke noe mindre enn en Jessica Alba, som noen på forumet ville sagt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Alba? Da hadde jeg valgt mannen. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Første fotballtrening idag på to måneder Resultat: Får ikke sove siden jeg har vondt i tåa (kan man si tåen?) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha. Jeg må ærlig si at jeg ikke har sett damen selv, men bare har fått forståelsen av at hun er blandt de som ser bra ut. Jeg henger tydligvis med feil type gutter. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) HVA er meningen med livet?? Endret 25. februar 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha. Jeg må ærlig si at jeg ikke har sett damen selv, men bare har fått forståelsen av at hun er blandt de som ser bra ut. Jeg henger tydligvis med feil type gutter. Jepp. Janine Lindemulder, derimot! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha. Jeg må ærlig si at jeg ikke har sett damen selv, men bare har fått forståelsen av at hun er blandt de som ser bra ut. Jeg henger tydligvis med feil type gutter. Hun er utrolig deilig Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Alba er kjedelig. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Alba er kjedelig. Kan ikke si noe annet Haha. Jeg må ærlig si at jeg ikke har sett damen selv, men bare har fått forståelsen av at hun er blandt de som ser bra ut. Jeg henger tydligvis med feil type gutter. Jepp. Janine Lindemulder, derimot! Fy faen, jeg har samme rumpe Nå ble jeg litt glad. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hun er utrolig deilig Er du blant de guttene jeg ikke burde henge med altså? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hun er utrolig deilig Er du blant de guttene jeg ikke burde henge med altså? Jeg er jente ^^ Edit: Som sier akkurat det jeg syns Endret 25. februar 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fy faen, jeg har samme rumpe Nå ble jeg litt glad. Male fans + 500 Regna med at det er det du ville. Skjønner meg ikke på Alba-hysteriet. Hun er kjedelig, standar og helt ok søt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er jente ^^ Edit: Som sier akkurat det jeg syns Jeg failer. : < Lenke til kommentar
Bango Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fy faen, jeg har samme rumpe Nå ble jeg litt glad. Jeg er jente ^^ Edit: Som sier akkurat det jeg syns How you doin'? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Fy faen, jeg har samme rumpe Nå ble jeg litt glad. Male fans + 500 Regna med at det er det du ville. Skjønner meg ikke på Alba-hysteriet. Hun er kjedelig, standar og helt ok søt. Enten valgte du feil quote, eller så misforsto du(?). Jeg er enig med det du sier om Alba, og jeg har samme rumpe som hu blonde med tattiser Endret 25. februar 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det jeg mente, er at man ikke skriver sånt på et mannsdominert forum med mindre man ikke vil ha oppmerksomhet rundt det. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Fy faen, jeg har samme rumpe Nå ble jeg litt glad. Jeg er jente ^^ Edit: Som sier akkurat det jeg syns How you doin'? I'm doin' you Endret 25. februar 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og da var sikringen av den dynamiske websiden jeg koder gjort. Nå mangler det kun detaljer + frontsidedesign. Kansje på tide med litt søvn? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Woa, rolig nå. Eg krever minst ett måltid først, det er den gylne reglen. Kan selvfølgelig kombineres da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg