Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Srsly, det suger å være sjuk. Tror jeg har brukt tre ruller med snytepapir på 3 dager.

Yes it does. Spydde i hele natt og har hatt null energi og matlyst i hele dag. \o/ Så hadde jeg "intervju" med en fotograf i dag, så det var jo utrolig bra timing! :p

Lenke til kommentar
Anfall: Auch, det suger. Har gudskjelov ikke noe jeg skulle gjort før fredag, så håper jeg er friskere til da. Uansett hadde det vært greit å være oppegående til helgen. 6 timer på tog frister ikke i denne tilstanden. :ermm:

Hvor er det du har tenkt deg med gnagsår under nesa? :(

Endret av MasterOfColours
Lenke til kommentar
Anfall: Auch, det suger. Har gudskjelov ikke noe jeg skulle gjort før fredag, så håper jeg er friskere til da. Uansett hadde det vært greit å være oppegående til helgen. 6 timer på tog frister ikke i denne tilstanden. :ermm:

Fredag skal du drikke kaffe med mrbjoern. :love:

Tog i 6 timer frister sjeldent uansett. Spesielt ikke de gamle togene... De er ukomfortable. :ermm:

Lenke til kommentar
Hvor er det du har tenkt deg med gnagsår under nesa? :(

Sanke forumkjærleik i Flekkefjord, av alle steder.

Tog i 6 timer frister sjeldent uansett. Spesielt ikke de gamle togene... De er ukomfortable. :ermm:

Æsj, ja. Men jeg kjøpte NSB komfort én vei da, så satse på at jeg har nok bøll på pcn til å underholde meg hvertfall halve turen.

Lykke til :!: :)

Lenke til kommentar
Klart det er godt, men å lukte det i 6 timer frister ikke helt.

Ville du heller hatt sex med en dame med penis, eller en mann med vagina, mrbjoern?

så sant, så sant.

Hmm... the dilemma. Jeg tror jeg ville valgt en mann med vagina. Etter å ha sett flere programmer om hvordan de lager en penis for kvinner, og hvordan denne virker... Så må jeg ørlig inrømme at en vagine frister litt.

Hva med deg selv Aids? =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...