Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg har god erfaring med Kleenex og eukalyptus-olje ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Yezplz. Du vil vel ikke ha noe mer også? En liten kakebit eller noe? *pakke inn i pledd og putte i sofaen* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Mrbjoern, jeg foreslår du tar første tog til Oslo. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 snabelfanten eier Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Men de er jo våte? Blir det ikke litt krøll å snyte seg med de da? Ser for meg at jeg ikke helt.. hva skal jeg si.. Får med alt. Har funka fett for meg hvertfall. Sånn får å få bukt med den akutte sårheten nå så kan du bruke sånn sink-salve som man bruker på såre babyrumper. Den utretter mirakler. Bare smør tjukt på. Kanskje greit å holde seg hjemme når man gjør det da. Blir jo helt hvitt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Mrbjoern, jeg foreslår du tar første tog til Oslo. Siste tog for kvelden har gått. Men jeg kommer innover til fredagen, om det hjelper? Bussy i morgen hvertfall. Og skal være i Oslo hele helgen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hm.. Sykle? :L Jammen. Lørdagmorgen reiser jeg jo vekk. Men det er best du er disponibel ved senere anledning. Skulle ønske andre gav meg like mye sympati og kos. <3 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hm.. Sykle? :L Jammen. Lørdagmorgen reiser jeg jo vekk. Men det er best du er disponibel ved senere anledning. Skulle ønske andre gav meg like mye sympati og kos. <3 Hmm... Om jeg begynner å sykle nå, har du en stivfrossen mrbjoern på døren på.. torsdag en gang. Men ja. Kan godt stille opp en annen gang også jeg. Og om alle forumbrukere var like snille som meg, så ville verden vært et bedre sted. <3 Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) om alle forumbrukere var like snille som meg, så ville verden vært et bedre sted. <3 Endret 25. februar 2009 av The Duke Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du fikk marinehatt av meg. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du fikk marinehatt av meg. Okda Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bare jeg som synes vinterferien er utrolig kjedelig? Burde få meg en hobby. Treningen er liksom det eneste høydepunktet i løpet av dagen Nei, kjeder meg jeg også. Lurer på hva folk driver med, er nesten ingen på msn :S Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kim Larsen er ganske kul ^^ Men han har bare en gøyal sang. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er deres forhold til fargen beige? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hva er deres forhold til fargen beige? Kjedelig på veggen, passer på noen t-sjorter og bukser. Edit: Hårfargen beige er sexy! Endret 25. februar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er deres forhold til fargen beige? Fysj. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Beige er århundrets kjedeligste farge. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hater selvstendig næringsdrivende som gjør hva de vill. Umulig å få tak i de når du trenger dem. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvilket forhold har folkens til lime-grønn, da? Hva er deres forhold til fargen beige? Kjedelig på veggen, passer på noen t-sjorter og bukser. Edit: Hårfargen beige er sexy! Tror aldri jeg har sett noen med beige hår, jeg. Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg