Wiciwato Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt flere tonn kirebær på denne tiden av året? Jeg tror at hvis jeg konstant spiser kirsebær resten av livet mitt så burde jeg overleve dette.. For å bygge opp et immunforsvar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt flere tonn kirebær på denne tiden av året? Jeg tror at hvis jeg konstant spiser kirsebær resten av livet mitt så burde jeg overleve dette.. For å bygge opp et immunforsvar? Ja, dere som har spilt Pac-Man vet at jeg blir udødlig når jeg spiser kirsebær. Det som er det ironiske her er at jeg ikke liker kirsebær.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) TAKK! Det passer meg ypperlig. Og ta det med ro, jeg skal med glede mishandle brystvortene dine. Være snill nå daaa. Blir havregryn på deg skjønner jeg. Uten vann eller melk. Endret 24. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sukk, greeeit. Kaffe på senga? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Aaakkakkakkakk. Da blir jeg våken, så sovner jeg ikke før utpå mårrakvisten. Kan sikkert ta en kopp med te, tho. Yey! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Oooh, endelig en mann som setter pris på en god kopp te. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Te er digg! Med honning. Mmm Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Today, I was looking down at my paper in class and my spanish teacher asked if I was sleeping or not. I'm Asian. My eyes were open. FML HAHAHA! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) INDEED. Teen, altså. Det fins forresten en annen sånn sak på FML om kinesere og øyne; en fyr måtte ta førerkortbildet om igjen fordi dama trodde han lukket øynene. Endret 24. februar 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Å ha alt av Modern Talking er ikke like tøft som det virket. ): Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg tror jammen jeg må gå og lage meg en kopp te selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 There was this couple that had been married for 20 years. Every time they made love the husband always insisted on shutting off the light. Well, after 20 years the wife felt this was ridiculous. She figured she would break him out of this crazy habit. So one night, while they were in the middle of a wild, screaming, romantic session, she turned on the lights. She looked down. and saw her husband was holding a battery-operated leisure device... a vibrator! Soft, wonderful and larger than a real one. She went completely ballistic. "You impotent bastard," She screamed at him, "how could you be lying to me all of these years? You better explain yourself!" The husband looks her straight in the eyes and says calmly: "I'll explain the toy . . . you explain the kids." Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hahaha :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva heter delen av armen som er mellom albuen og håndleddet? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Men er ikke underarmen undersiden av underarmen? Seriøst, jeg er forvirra. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Såvidt jeg vet, så er underarmen hele delen, og ikke underunderarmen. =P Endret 24. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Neida, hele underarmen kalles underarmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg