Baardish Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Morn godtfolk, lurer på en liten ting her jeg sitter, jeg har ont i halsen (går på halstabeletter for tiden) tett i nesa og.. ja, forkjølelses symptomer.. det jeg lurer på: Er det lurt å dra på 2timers beinhard trening i kveld? vet det blir tungt =) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Norman antivirus Makan til ubrukelige greier. Selvfølgelig tok det med seg nettilkoblingen når det ble rot under avinstaleringen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Laaaaaars!! Jeg klarte og ikke røyke igår!! Klarer meg utmerket idag også, selvom jeg kunne drept for en røyk nå.. Men jeg går for gull og holder meg unna Er jeg ikke flink eller?? Hm? Hæ??Flink pike, *klø bak øret* Lenke til kommentar
Bango Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Melisima, en til kan umulig skade Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Llandari: Ja, jeg slutta cold-turkey igår, nytter ikke trappe ned for meg.. Enten eller Lars: *logre* Sir Tojo: Det går overraskende bra faktisk og slutte! Ikke ille i det hele tatt.. Haha, jo, en eneste en kommer til å ødelegge hele greia mi :!: Endret 24. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det går overraskende bra faktisk og slutte! Ikke ille i det hele tatt..Enn så lenge... snart kommer abstinensene over deg som bare det Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg kjenner suget i visse stunder, men så tenker jeg heller på hvor digg det er og ikke ha det ekle askebegeret stående framme, frisk luft i leiligheten, slippe å ha dårlig samvittighet for å røyke.. ja, det får meg til å beholde avstanden fra røyken.. Jeg skal leve et røykfritt liv fra nå av.. Bare håper jeg klarer og ikke festrøyke også. Endret 24. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg kjenner suget i visse stunder, men så tenker jeg heller på hvor digg det er og ikke ha det ekle askebegeret stående framme, frisk luft i leiligheten, slippe å ha dårlig samvittighet for å røyke.. ja, det får meg til å beholde avstanden fra røyken.. Jeg skal leve et røykfritt liv fra nå av.. Bare håper jeg klarer og ikke festrøyke også. Bare å droppe festing det Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ALDRI!! Altfor glad i å være beruset Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Katta mi har fått unger! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvitost har tatt oss igjen! STEM GULOST ffs! Finally! Justice! Nei faen ... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Gulost leder. Hail Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 U know why? Jeg var innom og stemte. GULOOOOOST!!! Hvitost? Hva faen, liksom? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Osten er gul ffs, ikke hvit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Den er mer off-white enn gul spør du meg. Uansett så heter det hvitost, ikke gulost. Gærne folk ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg