Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ha ha ha Jeg som alltid har hørt at wannabe-dansker er oss fra Vestlandet og de fra Sørlandet. Ja ja, trøndere ;P Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Altså, å kjøpe røyk er jo null stress.Bare å stikke i en kiosk som drives av asiatere (generalisere kraftig). Er ikke sånn luksus her på bygda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kiosker hvor ungdommer står generelt. Sånn er det i alle fall i bygda hjemme 15åringer står i kiosken og jobber og selger røyk og snus til småunger Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Nei, nå tror mrbjoern at han burde legge seg. Natta alle sammen. *dele ut klemmer til* Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er ikke sånn luksus her på bygda Ikke? Det er jo bare å gå på nermeste Mix eller noe, eller kanskje en bensinstasjon til og med... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ahh... skuffet kan si det slik at jeg ikke høres ut som sky i det heletatt. haha kan jeg aldri tenke meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 *stikke tilbake til kryssordet sitt med Let it be... Naked på "anlegget" (dvs. DVD-spilleren siden jeg ikke orker å bøye meg for å gjøre det via PCen)* Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Nei, nå tror mrbjoern at han burde legge seg. Natta alle sammen. *dele ut klemmer til* care Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) takk gud for vestkantungdomm som ser ned på slikt og hålder de språklige tradisjonene ved like Ja, det er bra vi har de østlendingene, spesielt vestkantungdomm som ser ned på slikt og hålder de språklige tradisjonene ved like. Jeg begynner å skjønne hva folk som kaller østlendinger for wannabedansker mener. JADDA. Etter under en times søvn og hardjobbing, og med under fem timer i snittsøvn lenge. See if i care. Jeg stiler i språkduell når som helst.red: Når som helstt når jeg er utsovet. Endret 20. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 takk gud for vestkantungdomm som ser ned på slikt og hålder de språklige tradisjonene ved like Ja, det er bra vi har de østlendingene, spesielt vestkantungdomm som ser ned på slikt og hålder de språklige tradisjonene ved like. Jeg begynner å skjønne hva folk som kaller østlendinger for wannabedansker mener. Så JEG prater som en wannabedanske? HAHAHA ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mikkel. Tilogmed NIE kan kjøpe røyk til deg, om du går de rette plassene. Eeeey! o_O Pass munnen din, tard. x) Mikkel. Tilogmed NIE kan kjøpe røyk til deg, om du går de rette plassene. tilogmed? Ho er jo førti år og rynkete 38! 38 år og UTEN rynker! Jeg har huden min i strikk i nakken for å glatte ut huden. Herregud, følger du ikke med? xD Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kan noen anbefale en pen/søtt ang Ala Dragonforce - Trail of Broken Hearts+Haster! Spør igjen pga det er så viktig Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 38! 38 år og UTEN rynker! Jeg har huden min i strikk i nakken for å glatte ut huden. Herregud, følger du ikke med? xD Jada, men husk at det var jeg som ga deg tipset om at du burde feste huden din i nakken med strikk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ahh... skuffet kan si det slik at jeg ikke høres ut som sky i det heletatt. haha kan jeg aldri tenke meg but thats the way it is høres bare litt ut som sky når jeg snakker tydeligvis Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jada, men husk at det var jeg som ga deg tipset om at du burde feste huden din i nakken med strikk Selvsagt. Glemmer ikke slike ting, spesielt ikke når bildene er brent inn i hodet mitt. x) Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 *snip* Jeg vet ikke helt hva du mener, men hva med Metallica - Nothing Else Matters? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Selvsagt. Glemmer ikke slike ting, spesielt ikke når bildene er brent inn i hodet mitt. x) Kos Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vell kansje har aldri hørt sangen før, får søke på den på youtube. Takker for svar Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Anbefaler alle å høre på Shpongle. Herlig melodiøskt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 red: Når som helstt når jeg er utsovet. Så JEG prater som en wannabedanske? HAHAHA ^^ Hålder du de språklige tradisjonene ved like? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg