Bango Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Alle tallene vi har om nå forvirrer meg, noe med renter og lån å gjøre. Kjipe greier Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva synes dere om dama mi? Hvem vil vel date Jenny Skavlan? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva synes dere om dama mi? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser bedre ut enn mordi! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hva synes dere om dama mi? Hvem vil vel date Jenny Skavlan? Ahem, det der er ikke Jenny Skavlan! Hva synes dere om dama mi? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser bedre ut enn mordi! Edit: Lol Endret 24. februar 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva synes dere om dama mi? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Liker virkelig ikke Tone altså, hu er ikke så pen som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ho tror ho er best, men sannheten er en helt annen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Yeah, dog, det gjelder alle som har vært med i idol og tror de er idoler Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Liker virkelig ikke Tone altså, hu er ikke så pen som folk skal ha det til.lol. wut Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Traff ei jente i Lillehammer, og når jeg ser på facebookn hennes, så innser jeg at hu er dritstygg. Altfor mye sminke og brunkrem for meg. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor You spin me right round, babyright round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby Right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby Right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby Right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby Right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby Right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby Right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby Right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby Right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby right round like a record, baby Right round round round You spin me right round, baby Right round like a record, baby Right round round round Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 For mye sminke på damer er ikke så pent, men søt og tung parfyme er drepen Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 FAIL! hater sminkeberter(ja.. ALLE SAMMEN ) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 hater sminkeberter(ja.. ALLE SAMMEN ) Beklager, men da har du et problem. Hvis du hater en gruppe mennesker som gjør x og har på seg x. Personlighet, u know? Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 bare tulla da:P (litt vanskelig å utrykke seg på en chat kanskje men) hater ingen jeg men syns ikke oversminka er noe pent det kan jeg si uten at jeg har et problem! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg synes oversminka berter ikke er noe pent. Men Tone er om nom Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 bare tulla da:P (litt vanskelig å utrykke seg på en chat kanskje men)hater ingen jeg men syns ikke oversminka er noe pent det kan jeg si uten at jeg har et problem! Det er greit. Jeg synes oversminka berter ikke er noe pent. Men Tone er om nom Søt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ho ser sikkert ut som et takras uten sminke. That's why. Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 pen ja men kjedelig:P men hun er sikkert kjempekoslig å snakke med:) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, de er farlige. "Vil du ha kamferdrops, unge mann?" Been there, done that. 3 måneder på sykehus med sår fisering. Ikke bra, ikke bra. Har selv vært under kniven med en gammel bestemor. Hun opererte inn 14 kamferdrops og tre teposer i bakhodet mitt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg lagde et word-dokument på 5000 sider på skolen idag. Det var gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg