Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Fytti, artig med lånebil fra verkstedet. En 96 Hyundai Elantra eller noe sånt. Stasjonsvogn. Bråker så jævlig at jeg kan glemme telefonsamtaler når jeg kjører rundt i den. Nå skal jeg ta et par runder rundt Drømtorp VGS for å se om jeg får kjørt ned noen elever. Rekorden fra forrige uke er 16, skal klare bedre idag. Wish me luck!

Bare ikke kjør opp i 2. etasje så du kjører ned meg er jeg fornøyd.. ;)

Lenke til kommentar

Sitter her og skriver om mobbing på jobben. Egentlig en helt grei dag, men hadde jeg hatt penger hadde jeg nok dratt til byen for å kjøpe meg en pizza. Får vente til i morgen med å gjøre akkurat det. :) *glede seg*

Ellers er jeg veldig glad for at det begynner å bli så lyst ute. Det går endelig mot vår. Livet kjennes med ett lettere. Sånn opplever jeg det iallfall. Mørketida var helt jævlig. Best av alt: neste måned skal jeg og vennene mine på showet til Pablo Francisco. :grin:

Lenke til kommentar
Eldre med benskjørhet er lettere å ta med døra enn raske elever. De springer så jævlig.

Det er sant. Men kan jo gå for avdelinga der de med funksjonshemninger er da.

Nei den var ftygg.

Vær forsiktig. Eldreboligene og de eldre har våpen som jernstenger og jernbur.

Samt at det nye komplekset de bor i ser ut ikke ut i måneskinn. :wee:

Ja, de er farlige. "Vil du ha kamferdrops, unge mann?" Been there, done that. 3 måneder på sykehus med sår fisering. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...