hylo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hy! Thanks! Mon tro om jeg ikke skal ta en runde rundt eldreboligene i Ski også. Vær forsiktig. Eldreboligene og de eldre har våpen som jernstenger og jernbur. Samt at det nye komplekset de bor i ser ut ikke ut i måneskinn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Gah, hat over den nye taxfree-ordninga >< http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2944086.ece Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, gudene forby at folk skal ta med seg en ekstra flaske billig sprit hjem etter ferien. Det er jo helt kriminellt å gjøre det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fytti, artig med lånebil fra verkstedet. En 96 Hyundai Elantra eller noe sånt. Stasjonsvogn. Bråker så jævlig at jeg kan glemme telefonsamtaler når jeg kjører rundt i den. Nå skal jeg ta et par runder rundt Drømtorp VGS for å se om jeg får kjørt ned noen elever. Rekorden fra forrige uke er 16, skal klare bedre idag. Wish me luck! Bare ikke kjør opp i 2. etasje så du kjører ned meg er jeg fornøyd.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Den nye tobakkskjøps-ordninga er også mer eller mindre negativ spør du meg, eller, den er jo positiv på en måte, men irriterende på en annen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Akkurat det plager ikke meg, for jeg har aldri røkt. Reiser egentlig aldri utenlands heller, så taxfree regler er ikke noe stort hinder for min livskvalitet. Endret 24. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Vel, jeg reiser ikke mye utenlands jeg heller, en gang hvert andre eller tredje år eller noe sånt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sitter her og skriver om mobbing på jobben. Egentlig en helt grei dag, men hadde jeg hatt penger hadde jeg nok dratt til byen for å kjøpe meg en pizza. Får vente til i morgen med å gjøre akkurat det. *glede seg* Ellers er jeg veldig glad for at det begynner å bli så lyst ute. Det går endelig mot vår. Livet kjennes med ett lettere. Sånn opplever jeg det iallfall. Mørketida var helt jævlig. Best av alt: neste måned skal jeg og vennene mine på showet til Pablo Francisco. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Den nye tobakkskjøps-ordninga er også mer eller mindre negativ spør du megHvilken nye ordning? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sitter folka hjemme eller de på jobb Syns jeg ser de samme vær her rundt jobb tider og skole tider jeg =S Siste time begynner om 13 min! Matte... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hjemme enda, skal på skolen snart, bare game litt først. Den nye tobakkskjøps-ordninga er også mer eller mindre negativ spør du megHvilken nye ordning? http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2894028.ece Den Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Eldre med benskjørhet er lettere å ta med døra enn raske elever. De springer så jævlig. Det er sant. Men kan jo gå for avdelinga der de med funksjonshemninger er da. Nei den var ftygg. Vær forsiktig. Eldreboligene og de eldre har våpen som jernstenger og jernbur. Samt at det nye komplekset de bor i ser ut ikke ut i måneskinn. Ja, de er farlige. "Vil du ha kamferdrops, unge mann?" Been there, done that. 3 måneder på sykehus med sår fisering. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ColdIce: Har vinterferie nå, så det er derfor du ser meg her på disse tider. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Woho, da har det kommet ny versjon av Android til min mobil! *installere og håpe at den fungerer bedre enn forrige* Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Se filmen hos Youtube Hahahahaha omg Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva synes dere om dama mi? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva synes dere om dama mi? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Pretty Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva synes dere om dama mi? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Stygg som juling. Ville ikke rørt hu med en ildtang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg