Jann - Ove Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hm. Det er fremdeles gøy å programere. Spesielt når det er betalt 30" er utrolig praktisk. Sitter her med 5 terminaler, 1 stort nettleservindu og en liten notisblokk, alt samtidig Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Møllers har byens beste metal-jukeboks stående. Jeg digger den jukeboksen. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) (...) elevrådsdelegater (...)Hehe. Jeg har noen fordommer mot elevrådsdelegater, er det noe i dem? Kommer helt an på hvilke fordommer du har. Få høre, så kan jeg bekrefte/avkrefte. EDIT: Kjeder meg, så jeg går gjennom kommafeil fra de siste 24 timers innlegg. Endret 24. februar 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Garantert, fargoth. Jeg synes forresten du er i besittelse av noen av dem selv. Interessant, utdyp gjerne! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (...) elevrådsdelegater (...)Hehe. Jeg har noen fordommer mot elevrådsdelegater, er det noe i dem? Kommer helt an på hvilke fordommer du har. Få høre så kan jeg bekrefte/avkrefte I overkant engasjert ungdom, gjerne en person med flammende interesse for politikk, humanitære saker og solidaritet. De stiller alltid spørsmål når ulike organisasjoner holder foredrag. De er som oftest støtter av avholdsbevegelsen og er selv avholds, de fleste er også ikke-røykere og opptatt av inneklima. De er svært opptatt av miljø og miljøsaker og de snakker som regel høyest i debatter der de kan fremme sine idealistiske og humanistiske meninger. Et overveldende flertall er jenter, hvor en overvekt er personlig religiøse. Under 2% er pro-Israel og alle har eller har hatt minst ett palestinaskjerf. De har som regel manglende eller svært dårlig humor. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Interessant, utdyp gjerne! Jeg ser for meg at elevrådsrepresentanten er den som kan finne på å legge i vei med et femten minutter langt foredrag om hvordan kjønnsoller og stereotyper, karikerte som de er, kan i egenskap av seg selv fungere som selvoppfyllende profetier, ettersom vi alle så grundig blir innprentet med disse forestillingene fra så ung alder, etter at noen har dratt en vits om damer og lukeparkering. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Interessant, utdyp gjerne! Jeg ser for meg at elevrådsrepresentanten er den som kan finne på å legge i vei med et femten minutter langt foredrag om hvordan kjønnsoller og stereotyper, karikerte som de er, kan i egenskap av seg selv fungere som selvoppfyllende profetier, ettersom vi alle så grundig blir innprentet med disse forestillingene fra så ung alder, etter at noen har dratt en vits om damer og lukeparkering. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Interessant, utdyp gjerne! Jeg ser for meg at elevrådsrepresentanten er den som kan finne på å legge i vei med et femten minutter langt foredrag om hvordan kjønnsoller og stereotyper, karikerte som de er, kan i egenskap av seg selv fungere som selvoppfyllende profetier, ettersom vi alle så grundig blir innprentet med disse forestillingene fra så ung alder, etter at noen har dratt en vits om damer og lukeparkering. Det er nok mye sannhet i det, men til forskjell fra den tradisjonelle oppfattelsen av disse stereotypene er jeg en som ler av vitsen først før jeg etterhvert prøver å dreie samtalen over i noe mer konstruktivt. Deretter dør samtalen ut og to av tre går å finner på noe annet mens elevrådsrepresentanten kaster seg inn. Da går jeg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nei, kansje en ide å sove litt? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 God morgen kafé. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 God Morge'n til deg å. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 *leke norsklærer* Skal være og. Men hei på deg Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 gooood morgen menneskeskapninger! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Huff! Skulle aldri ha lagt meg. Jeg er helt ødelagt. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 @The Prophet : Ble bare "liksom" litt mer muntlig sagt. Blir feil å skrive apostrof i "morgen" også Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hehe :!: Ja, spørs hvor mye du legger på det Nei, nå er det vel skoletid. Hadebraeverywhun. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Skjer med reklame på forumet?O.o Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva reklame? hvor da XD Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Øh? Nextgentel greia til venstre. Den har ikke alltid vært der den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg