edge Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 haha jeg måtte teste hvordan sangstemmen min var utenfor hodet, og wow jeg er skikkelig monoton og fæl når jeg synger Legg ut her. I'll be the judge. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 haha jeg måtte teste hvordan sangstemmen min var utenfor hodet, og wow jeg er skikkelig monoton og fæl når jeg synger Legg ut her. I'll be the judge. aldri i verden! klarte ikke å høre på det sjøl en gang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 er en skikkelig vakker sang i grunn Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kan noen anbefale en pen/søtt ang Ala Dragonforce - Trail of Broken Hearts+ Haster! Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 aldri i verden!klarte ikke å høre på det sjøl en gang Samma her. Hater å høre meg selv på opptak. Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du skulle hatt enigma-koderen til Nazistene. Den var rå, for sin tid hvertfall. Så må selvsagt personen som mottar den kodede beskjeden også ha en enigma-koder, men det fikser du vel? Finnes sikkert på et loppemarked i Stor-Britannia. :-P Jaja. Skulle jo ikke bli noe problem det. Bortsett fra at både slask og andre schvin har finni det ut. Nie var først btw. Flinke Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 haha jeg måtte teste hvordan sangstemmen min var utenfor hodet, og wow jeg er skikkelig monoton og fæl når jeg synger Legg ut her. I'll be the judge. aldri i verden! klarte ikke å høre på det sjøl en gang haha du hørte på meg altså angående syngingen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ett opptak skal redigeres, det skal legges på effekter, og ulyder skal filtreres ut. DA blir det levelig å høre på ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Sweet loretta fat thought she was a cleaner but she was a frying pan... *synge* Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Gud, så kjedelig det er å stå ute og røyke alene.Jeg hater nyttårsforsetter >< Jeg kunne godt stått ute og røyke med deg! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Nie var først btw. Flinke Itt vass pis åff keik! ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Gud, så kjedelig det er å stå ute og røyke alene.Jeg hater nyttårsforsetter >< Om du kjøper røyk for meg så Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 haha du hørte på meg altså angående syngingen Blei jo nyskjerrig så jeg måtte jo prøve Men det kommer aldri ut på nettet sletta det med en gang også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mikkel. Tilogmed NIE kan kjøpe røyk til deg, om du går de rette plassene. Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mikkel. Tilogmed NIE kan kjøpe røyk til deg, om du går de rette plassene. Håhå, someone get an extinguisher, cause Nie got BURNED!! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mikkel. Tilogmed NIE kan kjøpe røyk til deg, om du går de rette plassene. tilogmed? Ho er jo førti år og rynkete Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 haha du hørte på meg altså angående syngingen Blei jo nyskjerrig så jeg måtte jo prøve Men det kommer aldri ut på nettet sletta det med en gang også Ahh... skuffet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Ahh... skuffet kan si det slik at jeg ikke høres ut som sky i det heletatt. Endret 20. januar 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Altså, å kjøpe røyk er jo null stress. Bare å stikke i en kiosk som drives av asiatere (generalisere kraftig). Har sett 12åringer få kjøpe røyk og snus der Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) takk gud for vestkantungdomm som ser ned på slikt og hålder de språklige tradisjonene ved like Ja, det er bra vi har de østlendingene, spesielt vestkantungdomm som ser ned på slikt og hålder de språklige tradisjonene ved like. Jeg begynner å skjønne hva folk som kaller østlendinger for wannabedansker mener. Endret 20. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg