Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle normale oppegående personer kan lage mat. Det står nok mere på viljen enn evnene. ;) Kan man lese kan man følge en oppskrift, og med selv den minste form for kreativitet, voila: middag. Men again, jeg bor med folk som ikke klarer å kose ris. (Jeg tror de er lettere evneveike.)

Jeg klarte å bruke feil ingredienser i eggedosis en gang.

Lenke til kommentar
Ikke for å skryte:

Jeg er 16. Lager det meste av middag selv. som f.eks hjemmelaget pizza, gryterett og lasagne. Blir irritert når folk sulter forran brødboksen fordi de ikke vet hvordan de skal ordne seg litt mat. Å lage mat selv vil jeg si er en ganske stor del av flytte ut hjemmefra og klare seg selv.

I dagens samfunn trenger man ikke å kunne lage mat, lenge leve toro :D

Dyre greier. Bedre å handle inn noen kilo med noe som holder seg lenge, gjerne hermetikk <3

Type billig =D

Lenke til kommentar
Jeg klarte å bruke feil ingredienser i eggedosis en gang.
Dette må jeg høre... Hvordan klarte du det? Hva brukte du? O_o

Jeg klarte å erstatte egg med smør. Så hele greia besto av smør og sukker. Smakte ikke så jævlig, men var kvalmt.

Endret av ingrid-bergman
Lenke til kommentar
Alle normale oppegående personer kan lage mat. Det står nok mere på viljen enn evnene. ;) Kan man lese kan man følge en oppskrift, og med selv den minste form for kreativitet, voila: middag. Men again, jeg bor med folk som ikke klarer å kose ris. (Jeg tror de er lettere evneveike.)

*Kose på risen*

:blush:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...