Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Noen som vil gjette på hva jeg skal ha til middag? Den som får rett skal få klem på forumtreff.

Spaghetti? Pizza? Slaktet og saltet nabo?

Lenke til kommentar

Ikke for å skryte:

Jeg er 16. Lager det meste av middag selv. som f.eks hjemmelaget pizza, gryterett og lasagne. Blir irritert når folk sulter forran brødboksen fordi de ikke vet hvordan de skal ordne seg litt mat. Å lage mat selv vil jeg si er en ganske stor del av flytte ut hjemmefra og klare seg selv.

Lenke til kommentar
Ikke for å skryte:

Jeg er 16. Lager det meste av middag selv. som f.eks hjemmelaget pizza, gryterett og lasagne. Blir irritert når folk sulter forran brødboksen fordi de ikke vet hvordan de skal ordne seg litt mat. Å lage mat selv vil jeg si er en ganske stor del av flytte ut hjemmefra og klare seg selv.

I dagens samfunn trenger man ikke å kunne lage mat, lenge leve toro :D

Lenke til kommentar

Alle normale oppegående personer kan lage mat. Det står nok mere på viljen enn evnene. ;) Kan man lese kan man følge en oppskrift, og med selv den minste form for kreativitet, voila: middag. Men again, jeg bor med folk som ikke klarer å kose koke ris. (Jeg tror de er lettere evneveike.)

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Alle normale oppegående personer kan lage mat. Det står nok mere på viljen enn evnene. ;) Kan man lese kan man følge en oppskrift, og med selv den minste form for kreativitet, voila: middag. Men again, jeg bor med folk som ikke klarer å kose ris. (Jeg tror de er lettere evneveike.)

*Kose på risen*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...