Llandari Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 For det første så er ikke Chiabattaene nybakte og varme, for det andre så er det for lite fyll i dem, for det tredje så er det for lite smør på dem og for det siste så kosta de 23kroner stykket. Løsning: Smør matpakke! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Løsning: Smør matpakke! Nå er du jævlig storforlangende Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nam, kakao. Skjer? lol Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Løsning: Smør matpakke! Nå er du jævlig storforlangende Pfft... Enten det, eller så får han la være å klage på maten han kjøper. Edit: Jeg kjeeeder meg. Ikke en dritt å gjøre på jobb. Endret 23. februar 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Eg skulle spele System Shock 2, men når eg er i menyen fungerer fortsatt venstreklikk som angrepsknapp, så viss eg skal dra noko eller liknande, skyter/slår eg. Kva skal eg gjere? D: Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 For det fjerde: hvorfor kjøpte du de når du er så missfornøyd med de? Jeg visste ikke på daværende tidspunkt at de var i så dårlig forfatning. Løsning: Smør matpakke! Løsning: STFU! Jeg står opp alt for tidlig til å rekke å smøre matpakke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Må vel si meg enig i det egentlig. Er mye penger å spare på å kjøpe seg matpakke og planlegge mat framover. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Løsning: STFU! Jeg står opp alt for tidlig til å rekke å smøre matpakke. Daså, jeg er bare for lat til å gjøre det Må vel si meg enig i det egentlig. Er mye penger å spare på å kjøpe seg matpakke og planlegge mat framover. Har brød/knekkebrød og pålegg på jobb, så strengt tatt smører jeg vel matpakke, bare at jeg gjør det i samme øybelikk som jeg spiser den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gah, hvor jævlig vanskelig skal det være å finne info om XLR-kabler, feedback og regi i flerkameraproduksjoner da? I alle fall på norsk er det jævlig vanskelig, siden hjernen min er for sløvet og herpa til å prosessere engelsk =/ Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg vil telle, telle, telle, telle! 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Føler meg ikke helt vel - er slapp og uopplagt. :| Håper jeg ikke begynner å bli syk slik som vennene mine. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Eg skulle spele System Shock 2, men når eg er i menyen fungerer fortsatt venstreklikk som angrepsknapp, så viss eg skal dra noko eller liknande, skyter/slår eg. Kva skal eg gjere? D: Fortfarande* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Eg skulle spele System Shock 2, men når eg er i menyen fungerer fortsatt venstreklikk som angrepsknapp, så viss eg skal dra noko eller liknande, skyter/slår eg. Kva skal eg gjere? D: Fortfarande* framleis* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ahmagawd, jeg tror faen meg vi klarer det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ahmagawd, jeg tror faen meg vi klarer det. GO smurfen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ahmagawd, jeg tror faen meg vi klarer det. GO smurfen! Flott smily. God morgen btw Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 God morgen ja. Har vært våken en stund da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Systemshock 2 er nærmest umulig å få til å virke i Vista eller XP. Jeg har selv prøvd alt mulig, og søkt rundt på forumer over hele nettet. Sorry, mac. Du kan jo google etter SS2 forumer selv, gå på tech-delen og lete. For noen virker en tweak, for andre virker den ikke osv. SS1 er faktisk lettere å få til å funke, siden det kjører gjennom DOSbox, men det er til gjengjeld så gammelt (pre-doom) at grafikken ser ut som om noen har spydd i et lommetørkle, og du ser gjennom det, og har heller ingen mouselook. Med SS2 har jeg klart å komme så langt at jeg fikk velge carreer, så kræsja det konstant til desktop. Endret 23. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Systemshock 2 er nærmest umulig å få til å virke i Vista eller XP. Jeg har selv prøvd alt mulig, og søkt rundt på forumer over hele nettet. Sorry, mac. Elsker disse cheezburger bildene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg