Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Slå læreren og starte brannalrmen ja.... :ermm:

Hvordan time har du Anfall :p

Ja, go for it! :D

Har ikke time, sitter på hurtigbåt. Skal til elgen i dag og hun er tilfeldigvis to timer unna. Kunne ha bytta til lege som var litt nærmere kanskje men hun er ganske grei så vil ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, forumkaféen - utfordring! La oss gjøre skoleoppgaver sammen.

Oppgaven:

Les teksten om te

Hva forteller den om te-drikking? Hvordan er mengden av drukket te i forhold til kaffe? På hvilke måter drikke folk te? Fortell om forskjellige slags te og hvilke mengder det er snakk om.

Fortell litt om teens historie.

Fortell til slutt om deg selv i forhold til te. Er det "kjærlighet fra første slurk"?

Teksten gidder jeg ikke skrive opp for dere :p

Lenke til kommentar

Oppgaven:

Les teksten om te

Hva forteller den om te-drikking? Hvordan er mengden av drukket te i forhold til kaffe? På hvilke måter drikke folk te? Fortell om forskjellige slags te og hvilke mengder det er snakk om.

Fortell til slutt om deg selv i forhold til te. Er det "kjærlighet fra første slurk"?

Du kan jo ikke få mye hjelp uten teksten da, men jeg vil tro wakkopedo kan svare deg på alle bortsett fra det siste.

Her i gården elsket jeg lukta lenge før smaken. Når jeg var liten tapp og var med mamma på te-besøk til nabodama, og den nydelige earl grey-duften lå i rommet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Oppgaven:

Les teksten om te

OMG! For en kjedelig oppgave. Te-drikking ffs. Hvorfor gir de ikke folk artige inspirerende skriveoppgaver? Det er oppgaver som det der som dreper skrivelysten til folket.

/me spiser Freia Påskeegg :D

:ohmy: Sånn spiste jeg og pus i går kveld, har mer igjen hjemme<3

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...