Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Slå læreren og starte brannalrmen ja.... Hvordan time har du Anfall Ja, go for it! Har ikke time, sitter på hurtigbåt. Skal til elgen i dag og hun er tilfeldigvis to timer unna. Kunne ha bytta til lege som var litt nærmere kanskje men hun er ganske grei så vil ikke. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jaja folkens! Ha det trivelig på forumet Timen er over... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 nå har det rabla for norsklæreren.. han kommer inn og gauler: NÅ SKAL VI HA TO TIMER STIL! sur som et eksosrør.. any ideas? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Han har sikkert ikke fått seg noe på lenge, og det må desverre gå utover deg/dere. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Han går av med pensjon etter dette semesteret, så teorien din kan stemme Anfall. Før ferien var han jo forholdsvis grei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvor er alle sammen? Har alle gjemt seg under dyna i dag eller? Like this: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Okei, forumkaféen - utfordring! La oss gjøre skoleoppgaver sammen. Oppgaven: Les teksten om teHva forteller den om te-drikking? Hvordan er mengden av drukket te i forhold til kaffe? På hvilke måter drikke folk te? Fortell om forskjellige slags te og hvilke mengder det er snakk om. Fortell litt om teens historie. Fortell til slutt om deg selv i forhold til te. Er det "kjærlighet fra første slurk"? Teksten gidder jeg ikke skrive opp for dere Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvor er alle sammen? Har alle gjemt seg under dyna i dag eller? Like this: Mandag Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Okei, forumkaféen - utfordring! La oss gjøre skoleoppgaver sammen. Oppgaven: Les teksten om teHva forteller den om te-drikking? Hvordan er mengden av drukket te i forhold til kaffe? På hvilke måter drikke folk te? Fortell om forskjellige slags te og hvilke mengder det er snakk om. Fortell litt om teens historie. Fortell til slutt om deg selv i forhold til te. Er det "kjærlighet fra første slurk"? Teksten gidder jeg ikke skrive opp for dere Du kan jo ikke få mye hjelp uten teksten da, men jeg vil tro wakkopedo kan svare deg på alle bortsett fra det siste. Her i gården elsket jeg lukta lenge før smaken. Når jeg var liten tapp og var med mamma på te-besøk til nabodama, og den nydelige earl grey-duften lå i rommet. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 /me spiser Freia Påskeegg Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kroppen min er total ødelagt. Søvn, næring eller energi eksisterer ikke lenger! Sovna du i natt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Okei, forumkaféen - utfordring! La oss gjøre skoleoppgaver sammen. Oppgaven: Les teksten om teHva forteller den om te-drikking? Hvordan er mengden av drukket te i forhold til kaffe? På hvilke måter drikke folk te? Fortell om forskjellige slags te og hvilke mengder det er snakk om. Fortell litt om teens historie. Fortell til slutt om deg selv i forhold til te. Er det "kjærlighet fra første slurk"? Teksten gidder jeg ikke skrive opp for dere OMG! For en kjedelig oppgave. Te-drikking ffs. Hvorfor gir de ikke folk artige inspirerende skriveoppgaver? Det er oppgaver som det der som dreper skrivelysten til folket. /me spiser Freia Påskeegg Sånn spiste jeg og pus i går kveld, har mer igjen hjemme<3 Endret 23. februar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har tre til liggende som skal fortæres i løpet av dagen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Påskeeggene jah...merkelig hvordan folk syns de er så ufattelig fantastisk...er jo bare helt vanlig random shait Da var madammen hentet...ikke helt i form gitt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 All right. Chiabatta og Litagod sjokolademelk til lunsj. Perfekt? I think not. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nikka: Hva er ikke perfekt med det? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 For det første så er ikke Chiabattaene nybakte og varme, for det andre så er det for lite fyll i dem, for det tredje så er det for lite smør på dem og for det siste så kosta de 23kroner stykket. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 For det fjerde: hvorfor kjøpte du de når du er så missfornøyd med de? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Grovbrød med bringebærsyltetøy til lunsj. Perfekt? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Grovbrød med bringebærsyltetøy til lunsj. Perfekt? Nei. Jordbærsyltetøy er bedre. Med ost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg