Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blinklys er ekstrautstyr, visste du ikke det? :p

Det ser ihvertfall sånn ut på fryktelige mange.

Men du har jo også dem som blinker, selv om de ikke skal ta av fra veien de kjører på, men fordi det er et Y-kryss, så kan det jo være greit å vise at man ikke skal ta av... :wallbash:

Ekstrautstyr er faen meg bare forordet, og holde avstand er faen meg ENDA værre. Hvorfor må folk på død og liv litte helt fitte inn i ræva på deg. Hadde jeg hatt full kasko på forsikringen så skulle jeg ha pinadø begynt å bråbremse bare på pure faen.

Huff, så kjedlig!
Ingen som gir deg oppmerksomhet? Dakar..

Men seriøst, det er synd på deg. Jeg hadde sikkert kjørt av veien om jeg fant ut at jeg stod opp tidlig for ingenting. Eller kjørt på noen i ren aggresjon :ohmy:
Kjøre av veien i aggresjon? Er det for en ting å gjøre da? Greit nok at en blir sint men det må da være litt waist å kjøre av veien hver eneste gang du blir sint, dyrt ikke minst :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Gahh...fantastisk morgen. Står opp, is og jævlig på veiene, så finner jeg ut at jeg har senvakt og ikke tidligvakt så hele morgenturen var totalt bortkastet. Great..så jeg holder så vidt på å kolidere da jeg kjører hjemover igjen med en tard som bråbremser og svinger av.

Hva er det med nordmenn og bruke blinklys? DE ER TIL FOR Å BRUKES!

Så lufter jeg hundene og tar meg en kopp kaffe samtidig, da stikker ene langbente kreket over gjerdet så jeg må ut å vasse i snøen som hunden bare tripper så lett på med sine tynne pipstilker av noen bein. Selvsagt ikke på meg ordentlige sko heller så var våt og fin da jeg endelig fikk has på det jævla kreket av en hund :mad:

Det der hørtes jo ut som en fantastisk start på dagen i grunn..

Jeg er glad jeg har hatt en forholdsvis god start på dagen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Men seriøst, det er synd på deg. Jeg hadde sikkert kjørt av veien om jeg fant ut at jeg stod opp tidlig for ingenting. Eller kjørt på noen i ren aggresjon :ohmy:
Kjøre av veien i aggresjon? Er det for en ting å gjøre da? Greit nok at en blir sint men det må da være litt waist å kjøre av veien hver eneste gang du blir sint, dyrt ikke minst :p

Neida, bare å løpe av sted og late som om det ikke har skjedd. :p

Hva pokker skulle du med en kniv i dusjen?

Ingenting. :ermm: Bare glemte å putte den i oppvaskmaskina.

Har du OPPVASKMASKIN?

Gå og dø litt på deg! :cry:

JA! HAHA! :evil:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Folk som skal skrape stoler bortover gulvet burde det utloves skuddpremie på.

I minste fall burde en kunne ta livet av dem uten straff.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hah. Rolig på skolen her i alle fall. Alle elevene har ferie og jeg sitter og gjør "fagprøven" som en forberedelse. Kun dokumentering og planlegging foreløpig... noe jeg ikke er direkte flink til.. Men men. Får satse på at jeg klarer dette någenlunde greit, så skal jeg nå i alle fall være vesentlig bedre rustet når jeg omsider skal opp til fagprøven.

Lenke til kommentar

Ja >:|

Meh, kvalmen har kommet tilbake. Trøst meg b-real.

Anfall: Jeg tok smertestillende, og jeg visste ikke at de var så sterke.

Endret av Venom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Sitter i en engelsk fordypnings time....

Hva skal man gjøre, Diskusjon.no?

Kryss fingrene for meg, jeg kommer til å trenge det. Så skal jeg krysse fingrene for deg hvis du slår læreren i hodet med en spade og løper ut og starter brannalarmen. \o/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ja >:|

Meh, kvalmen har kommet tilbake. Trøst meg b-real.

Anfall: Jeg tok smertestillende, og jeg visste ikke at de var så sterke.

Hva da? Pass på så du ikke spyr på b-real da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...