SunnivaKL Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ærlig talt, ikke jobb i barnehage. Jobba der i arbeidsuka, og det er virkelig de 5 værset dagene i mitt liv så langt. Fyfaen så fælt det var... Enig. Jeg har også jobbet i barnehage i en arbeidsuke, det suger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Bleh, da sitter en på jobb.. Lenke til kommentar
probin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 har du datamulighet på begge jobbene da? hva slags jobber er det? Haha, faktisk xD Første er en barnehage :!: Andre er en datahjelpejobb for en haug med venninner til min mor. barnehage faktisk! mye syk du da? tørker snørr og sånn? åh, dem venninnene må være veldig glad i deg? du har sikkert redda livet dems fler ganger pga du klarte å slette et bilde osv? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hopper i dusjen jeg, noen som joiner? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hopper i dusjen jeg, noen som joiner? Nei takk. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hopper i dusjen jeg, noen som joiner? Nei takk. Haha Lenke til kommentar
probin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 har slutta å dusja jeg.. taper for mye tid Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hopper i dusjen jeg, noen som joiner? Du er litt for ung, spør rotiz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) har slutta å dusja jeg.. taper for mye tid Sluttet helt å dusje? Endret 23. februar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hopper i dusjen jeg, noen som joiner? Burde strengt tatt ha gjort det, ser ut som et lykketroll på håret, men siden jeg allerede er på jobb så får det bli med tanken... Lenke til kommentar
probin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 har slutta å dusja jeg.. taper for mye tid Sluttet helt å dusje? jaja.. seff altså, jeg sparer 5 min hver morgen! 30 timer i året det! DAMN! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som har surfet gamle episke tråder, igjen? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 har slutta å dusja jeg.. taper for mye tid Hva? Jeg BOR i dusjen jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gahh...fantastisk morgen. Står opp, is og jævlig på veiene, så finner jeg ut at jeg har senvakt og ikke tidligvakt så hele morgenturen var totalt bortkastet. Great..så jeg holder så vidt på å kolidere da jeg kjører hjemover igjen med en tard som bråbremser og svinger av. Hva er det med nordmenn og bruke blinklys? DE ER TIL FOR Å BRUKES! Så lufter jeg hundene og tar meg en kopp kaffe samtidig, da stikker ene langbente kreket over gjerdet så jeg må ut å vasse i snøen som hunden bare tripper så lett på med sine tynne pipstilker av noen bein. Selvsagt ikke på meg ordentlige sko heller så var våt og fin da jeg endelig fikk has på det jævla kreket av en hund Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Bra start på uken, b-real. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Blinklys er ekstrautstyr, visste du ikke det? Det ser ihvertfall sånn ut på fryktelige mange. Men du har jo også dem som blinker, selv om de ikke skal ta av fra veien de kjører på, men fordi det er et Y-kryss, så kan det jo være greit å vise at man ikke skal ta av... Endret 23. februar 2009 av Llandari Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Huff, så kjedlig! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Aww.. *klemme biril* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Huff, så kjedlig! Hvordan gikk det med dusjen? Fikk du besøk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gahh...fantastisk morgen. Står opp, is og jævlig på veiene, så finner jeg ut at jeg har senvakt og ikke tidligvakt så hele morgenturen var totalt bortkastet. Great..så jeg holder så vidt på å kolidere da jeg kjører hjemover igjen med en tard som bråbremser og svinger av.Hva er det med nordmenn og bruke blinklys? DE ER TIL FOR Å BRUKES! Så lufter jeg hundene og tar meg en kopp kaffe samtidig, da stikker ene langbente kreket over gjerdet så jeg må ut å vasse i snøen som hunden bare tripper så lett på med sine tynne pipstilker av noen bein. Selvsagt ikke på meg ordentlige sko heller så var våt og fin da jeg endelig fikk has på det jævla kreket av en hund Dakar B-real. Men seriøst, det er synd på deg. Jeg hadde sikkert kjørt av veien om jeg fant ut at jeg stod opp tidlig for ingenting. Eller kjørt på noen i ren aggresjon Huff, så kjedlig! Hvordan gikk det med dusjen? Fikk du besøk? Yes she did, and I brought a knife. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg