Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som så United 93 istad? uff, skikkelig vondt og se :cry: Håpa på at de hadde forandra slutten så det ble en happy-ending, men neida.. Tåler ikke se på sånt jeg!

Hostel også tok knekken på meg... Syke folk som lager sånne filmer! Holder meg til Tarantino jeg, han er trygg og god og leverer bestandig :D

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

LueDotten: Haha, ja hvis du ikke har fått med deg hva som skjedde 11 september, så er det virkelig på tide :p

Bytex: Husker ikke om det var den første eller andre filmen eller hva det var. Men var ihvertfall folk som hadde leid rom for og drepe andre nedi en grotte og uff..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Haha, ja hvis du ikke har fått med deg hva som skjedde 11 september, så er det virkelig på tide :p

Bytex: Husker ikke om det var den første eller andre filmen eller hva det var. Men var ihvertfall folk som hadde leid rom for og drepe andre nedi en grotte og uff..

Hva har det med saken å gjør?:p

Lenke til kommentar

ÅÅÅja, ro ro til fiskeskjær.. ;)

Edit: og ja, det var en tull det også.

Fader rullan, nå er jeg skikkelig skravlesjuk og full av falsk overtrøtt energi.. Hadde vi hatt døgnåpne kjøpesentere her i byen, ja så hadde jeg vært der nå.. Min største fantasi er og bli låst inne på et kjøpesenter, for så og ha hele senteret for meg selv!!! Da hadde jeg vært en glad jente!

Den nest største fantasien er å stjele en politibil, og se hvordan det er når alle biler på veien stopper opp og svinger unna, just for meeee :woot: Ahhh, makt.. :love:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...