Jethrotulling Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ta med Den lille havfruen til meg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Yay! I'm half way there! Nei da. Jeg har det flott jeg ^^ Skal straks begynne å pakke for en liten svipptur til Danmark. Noen som vil ha noe fra Danmark? en fet hatt, finner det ikke i norge så du får kaka helt gratis visst du skaffer meg det Endret 22. februar 2009 av samebror Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ta med Den lille havfruen til meg. Hihi, får se da vet du. LEGO! Lego er rått! en fet hatt, finner det ikke i norge sådu får kaka helt gratis visst du skaffer meg det Du, jeg skal faktisk se om jeg finner en fet hatt. Bare in mind at vi kanskje har forskjellig grunnlag til hva som går som fet hatt :b Men skal se hva jeg finner Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ta med Den lille havfruen til meg. Hihi, får se da vet du. LEGO! Lego er rått! en fet hatt, finner det ikke i norge sådu får kaka helt gratis visst du skaffer meg det Du, jeg skal faktisk se om jeg finner en fet hatt. Bare in mind at vi kanskje har forskjellig grunnlag til hva som går som fet hatt :b Men skal se hva jeg finner så lenge det ikke er en hatt som er rosa eller glitrer så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Sikker? Da har vi en deal! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 så lenge det ikke er en hatt som er rosa eller glitrer så er jeg fornøyd Jeg vil ha en sånn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Sikker? Da har vi en deal! BTW, hodet mitt er ganske stort så kjøp en av de største størrelsene du finner Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg vil ha en sånn. Hoho, får se da vet du. Øret mitt er mye bedre nå =) BTW, hodet mitt er ganske stort så kjøp en av de største størrelsene du finner Den er god! Skal huske det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hevelsen gått ned litt? Det er bra. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Mhm. Men tror kanskje stangen bør skiftes anyways. Christiana sa jeg skulle stikke innom og skifte der hvis den ble for kort, siden hun med vilje satt inn en som kunne bli litt for kort. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Da kan det være lurt, ja. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Mhm =) LueDotten piercet seg hos Christiane på lørdag. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 jeg legger meg, fugler vekka meg tidlig idag så nå skal jeg hvile ut tida Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Flink LueDotten <3 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Natta MSg jeg skal ha våte drømmer om deg og zebraer Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja <3 Christiane er heit. Sitter og vurderer om jeg skal pierce mer eller ikke. Men du er kanskje ikke rette vedkommende til å spøre om jeg skal eller ikke? Regner med du har en klar formening om saken..? Natta MSg jeg skal ha våte drømmer om deg og zebraer Aww Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Haha, tror jeg er feil person å spørre når det gjelder begrensninger på det feltet. Ta ørene mine, f.eks. Jeg skulle bare ha 12 mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg