Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Smør sa jeg jommen. Sa smør jeg jommen. Jeg jommen smør sa. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Smør sa jeg jommen. Sa smør jeg jommen. Sa jeg jommen smør? Smør jommen, sa jeg! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kondolerer.Takk, sliter med ettervirkningene fremdeles Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kondolerer.Takk, sliter med ettervirkningene fremdeles Trykk Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jommen smør, sa jeg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jommen sa jeg spam sa jeg. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hest er det ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Mmmmmm...pie.. Unnskyld meg, nepa mi, men du spammer. Og NÅ burde vi egentlig stikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 http://www.weebl.jolt.co.uk/pie.htm PIE! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei - så tjukk du har blittJa du har pina deg lagt på deg gitt Også du som var tynn som ei høvelflis Nå har du blitt feit som en julegris Nei - så tjukk du har blitt Nå må du pina deg slanke deg litt Har du det bra Åssen står det til Det var lenge siden sist Jeg elsker livets goder Og er litt for glad i mat Jeg burde vel mosjonert litt Men jeg er nok litt for lat Og med litt for mange kilo Blir jeg ganske ofte lei For samma hvem jeg treffer så skal dem fortelle meg Nei - så tjukk du har blitt Ja du har pina deg lagt på deg gitt Også du som var tynn som ei høvelflis Nå har du blitt feit som en julegris Nei - så tjukk du har blitt Nå må du pina deg slanke deg litt Har du det bra Åssen står det til Det var lenge siden sist En kveld som jeg var ute - traff jeg en jeg kjente godt Han klappa meg litt på magen Også flirte`n ganske rått "Hahahaha - Blir det gutt eller jente? Si meg. er du langt på vei?" Ja - samma hvem jeg treffer så skal dem fortelle meg Nei - så tjukk du har blitt Ja du har pina deg lagt på deg gitt Også du som var tynn som ei høvelflis Nå har du blitt feit som en julegris Nei - så tjukk du har blitt Nå må du pina deg slanke deg litt Har du det bra Åssen står det til Det var lenge siden sist Jeg trøster meg med en ting Jeg kan slanke bort litt fett Det er mere syndt på dem som er født med for lite vett Så til deg som sleng med leppa Det kan kanskje lønne seg - å finne et anna tema Når du tenkte å si til meg Nei - så tjukk du har blitt Ja du har pina deg lagt på deg gitt Også du som var tynn som ei høvelflis Nå har du blitt feit som en julegris Nei - så tjukk du har blitt Nå må du pina deg slanke deg litt Har du det bra Åssen står det til Det var lenge siden sist Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 SONDRE JEG HATER DEG Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ferja mellom Horten og Moss, på vei hjem fra etter å ha vært hos WheelManTG-hylle-prosjektet deres? Koselig da Går ut ifra at du følger med? - sleng gjerne inn en kommentar Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 18 bmi så nei Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 18 bmi så nei *fnise* Jeg lurker Jommen sa jeg smør! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Fnise for hva, Adrian? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg