Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg merker at jeg hater nordleninger som sier "jævla søringer kan ikke kjøre bil når det snør mer enn 3 cm"...

Verre gjeng av halvsamer skal en lete lenge etter. Store deler av nordnorges populasjon burde flykte til vestrussland sammen med samene, og vips, to plager borte på en gang.

edit:

Nei, langt i fra rassistisk, men nevnte grupper whiner og klager verre enn jesus på steroider.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Jeg merker at jeg hater nordleninger som sier "jævla søringer kan ikke kjøre bil når det snør mer enn 3 cm"...

Verre gjeng av halvsamer skal en lete lenge etter. Store deler av nordnorges populasjon burde flykte til vestrussland sammen med samene, og vips, to plager borte på en gang.

AU!

Lenke til kommentar
Noe wierd med bilen og IKKE min feil ellers takk pus.

Ristet som faaaaaaaaaen når jeg ga gass i bakken opp ifra huset. Et eller annet problem, men jeg har ingen peiling på bil i det hele tatt.

klutsjproblemer? Har ikke peil på bil jeg heller, men da klutsjen til en kamerat av meg døde, var det samme symptomene i starten. Deretter var det umulig å gi nevneverdig med gass i oppoverbakker og bilen ble sendt til huggeren.

RIP Magda.

AU!

Hva? Du er da hverken same eller nordlening du.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...