thesinner Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg merker at jeg hater nordleninger som sier "jævla søringer kan ikke kjøre bil når det snør mer enn 3 cm"... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg er bare halvveis våken. :grin: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg merker at jeg hater nordleninger som sier "jævla søringer kan ikke kjøre bil når det snør mer enn 3 cm"... b-real? Si unnskyld! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg merker at jeg hater nordleninger som sier "jævla søringer kan ikke kjøre bil når det snør mer enn 3 cm"... Men dere kan jo ikke det. Ikke vår feil at dere ikke kan kjøre jo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg er søring, men jeg er født nord på. Jeg kan ikke kjøre bil. Hva var poenget med denne posten? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg er våken enda. Hører musikk og tarder msn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 At du er født nordpå har da intet å si..du må ha bodd dere for en hvis tidsperiode. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 b-real klarte såvidt å komme seg opp veien i dag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg bodde nord på (Alta) fra 0-1,5 år. HELDIGVIS flytta vi ned igjen når pappa var ferdig på høyskolen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Jeg merker at jeg hater nordleninger som sier "jævla søringer kan ikke kjøre bil når det snør mer enn 3 cm"... Verre gjeng av halvsamer skal en lete lenge etter. Store deler av nordnorges populasjon burde flykte til vestrussland sammen med samene, og vips, to plager borte på en gang. edit: Nei, langt i fra rassistisk, men nevnte grupper whiner og klager verre enn jesus på steroider. Endret 22. februar 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noe wierd med bilen og IKKE min feil ellers takk pus. Ristet som faaaaaaaaaen når jeg ga gass i bakken opp ifra huset. Et eller annet problem, men jeg har ingen peiling på bil i det hele tatt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg merker at jeg hater nordleninger som sier "jævla søringer kan ikke kjøre bil når det snør mer enn 3 cm"... Men dere kan jo ikke det. Ikke vår feil at dere ikke kan kjøre jo Ikke vår feil at dere alle er født med lappen.. (hoho.) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg sitter her, på min stol Sutter på litt mentol Kan ikke drikke kaffe ....wut STFU jeg hater dikt Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg fikk klikket meg inn på denne bloggen og ble litt provosert bare Greit at nordlendingene lurer, men jeg er så lei av alle de dumme kommentarene nordfra når det er snøproblemer her på østlandet... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg merker at jeg hater nordleninger som sier "jævla søringer kan ikke kjøre bil når det snør mer enn 3 cm"... Verre gjeng av halvsamer skal en lete lenge etter. Store deler av nordnorges populasjon burde flykte til vestrussland sammen med samene, og vips, to plager borte på en gang. AU! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Noe wierd med bilen og IKKE min feil ellers takk pus. Ristet som faaaaaaaaaen når jeg ga gass i bakken opp ifra huset. Et eller annet problem, men jeg har ingen peiling på bil i det hele tatt. klutsjproblemer? Har ikke peil på bil jeg heller, men da klutsjen til en kamerat av meg døde, var det samme symptomene i starten. Deretter var det umulig å gi nevneverdig med gass i oppoverbakker og bilen ble sendt til huggeren. RIP Magda. AU! Hva? Du er da hverken same eller nordlening du. Endret 22. februar 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Magda...O_o Øhh, legge seg snart kanskje. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ikke legge seg i det hele tatt kanskje... Er for lite tid til å sove til at det er verdt det nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 npå er ejg så trøtt at jge kjemper for å holde øyene oppe. gdo natt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg