Catkin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 DET hadde jeg ikke forventa meg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Children of Bodom er noe forbanna møkk. RÆL. DRITT. SØPPEL!Du om det. Du må få hår på brystkassa først gutt Jaha? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hard-factor Hardcore Hardstyle Hardtrance/Heavy metal <- grunnen for at jeg ikke hører på det lenger Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Children of Bodom er noe forbanna møkk. RÆL. DRITT. SØPPEL! Egentlig bare kjedelig, spør du meg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Digger stemmen i CoB, lol. Høres ut som en hamster på speed gjør Dani. Han er en tard. My bad...jeg tenkte på CoF jeg Hva da med Disgorge? Hvis dette er grautete, prøv platen forensick. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg liker et par av låtene til CoB, men ikke noe jeg pleier å høre på. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Perfekt musikk i mine ører, men synd at 90% av hardstylerzzz og hardcorerzzz er fags og bøger som hopper rundt og spretter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nei, på tide at Sjur legger seg og så håper vi alle sammen at han tar seg sammen og gjør ferdig prosjektet sitt i stedet for å sitte på fmylife og forum hele dagen. Vi vil jo ikke at han skal måtte ta opp enda et fag og enda flere eksamener, vil vi vel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva da med Disgorge? 4yu_B2pnOJE Hvis dette er grautete, prøv platen forensick. Herrejemin så kjedelig, på grensa til tragisk. Her spiller vi random drit dagen lang. FUCK THE BEATLES Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Øy, Gisle, messer du med Beatles? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva da med Disgorge? 4yu_B2pnOJE Hvis dette er grautete, prøv platen forensick. Herrejemin så kjedelig, på grensa til tragisk. Her spiller vi random drit dagen lang. FUCK THE BEATLES Gi meg et øyeblikk så skal jeg laste opp Blodtjern - Uhellig blot. Bare så synd at platen Uhellig blot ikke er å få tak i noen plass. :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå snakker vi her. Ohyes we do. Mer digg musikk fra.. lenge siden: Supertramp - The logical song Black Sabbath - Iron man Jethro Tull - Aqualung(en av tidenes absolutt feteste låter) (herlig 80talls nwobhm, dessverre ganske ukjent) Du om det. Du må få hår på brystkassa først gutt Jeg er for en gangs skyld enig med programvare, og jeg har da hår på brystet. Dessuten har jeg en ufeilbar god musikksmak, de fleste kun kan drømme om. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Disgorge var litt...stusslig. Endret 22. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Disorge var helt greit. Hørt akkurat det samme tusen ganger før da, derfor blir det lite spennende. Death metal trenger virkelig noe nytt og spennende snart. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Mens vi venter, litt godsaker fra Norge. Lumsk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Apropos Grand Prix and such. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Øy, Gisle, messer du med Beatles?alltid. Syrehuer hele gjengen... Jeg er for en gangs skyld enig med programvare, og jeg har da hår på brystet. Dessuten har jeg en ufeilbar god musikksmak, de fleste kun kan drømme om. Ikke greit å være hårete...mye bruker du på voksingen? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ikke greit å være hårete...mye bruker du på voksingen? Nå er det heldigvis en forskjell på å ha hår på brystet og være the missing link mellom mann og ape. En liten fin en til alle som har fått opp øynene for Lovecrafts geniale grøssere: Dunwich Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Siden youtube er bajs for øyeblikker avslutter jeg heller med en musikkvideo som er søppel for ørene, men ellers fin for øynene. Se filmen hos Youtube Edit: der kom den. Dette er Blodtjern - Uhellig blot. Vokalist Blodgrim og gitarist Blodhrafn. Begge norske, fra Brønnøy. Det ble dessverre bare med denne ene promoen, det kan se ut som om verden ikke er helt klar enda. NB: sku ned volumet. Se filmen hos Youtube Endret 22. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Oi, nå var vi mange som var våkne gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg