Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heter vel strengt tatt fugl og. Men ja, skjønner den.

Jeg tror du skjønner meg når jeg sier at jeg gikk ut 9 klasse med ener i nynorsk og norsk :cool:

Wut seriøst? Har ikke lagt merke til noen spesielt syke feil hverken her eller på msn. o.O

Dette kommer bare av èn ting:

Han har en lærer som hater alle andre enn M****a i klassen, pluss at hun har bart..

EDIT: Og kanskje en liten overdose spilleavhengighet? :p

Endret av Sixpounder
Lenke til kommentar

Hjemme igjen. Jævla familietur jeg dro på klokka halv 11 i dag morres. Først NÅ er jeg hjemme. Har brukt en hel dag på å ete, sove og slappe av, når jeg egentlig kunne vært hjemme og få gjort ferdig masse lekser, øve til prøver OG fått tid til kjæresten. Men neida, her er det båndtvang på familiebesøk hver jævla gang.

Lenke til kommentar
Messenger.

Tastatur.

Hjemme igjen. Jævla familietur jeg dro på klokka halv 11 i dag morres. Først NÅ er jeg hjemme. Har brukt en hel dag på å ete, sove og slappe av, når jeg egentlig kunne vært hjemme og få gjort ferdig masse lekser, øve til prøver OG fått tid til kjæresten. Men neida, her er det båndtvang på familiebesøk hver jævla gang.

FAIL.

Lenke til kommentar

Haha, koselig det vel? :whistle:

Lenke til kommentar

2BearsHug.gif

Dude, refuse next time.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...