CypheroN Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ok ^^ Jeg gikk ut med 2 i fransk, nå ligger jeg på en stødig 4 og fikk 4+ forrige gang. Bare velg "Spansk 1" og ikke 2 Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Heter vel strengt tatt fugl og. Men ja, skjønner den. Jeg tror du skjønner meg når jeg sier at jeg gikk ut 9 klasse med ener i nynorsk og norsk Wut seriøst? Har ikke lagt merke til noen spesielt syke feil hverken her eller på msn. o.O Dette kommer bare av èn ting: Han har en lærer som hater alle andre enn M****a i klassen, pluss at hun har bart.. EDIT: Og kanskje en liten overdose spilleavhengighet? Endret 21. februar 2009 av Sixpounder Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ok ^^ Jeg gikk ut med 2 i fransk, nå ligger jeg på en stødig 4 og fikk 4+ forrige gang. Bare velg "Spansk 1" og ikke 2 Hehe, bra! Valgte Spansk 1 ja Dette kommer bare av èn ting:Han har en lærer som hater alle andre enn M****a i klassen, pluss at hun har bart.. HAHAHA Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hjemme igjen. Jævla familietur jeg dro på klokka halv 11 i dag morres. Først NÅ er jeg hjemme. Har brukt en hel dag på å ete, sove og slappe av, når jeg egentlig kunne vært hjemme og få gjort ferdig masse lekser, øve til prøver OG fått tid til kjæresten. Men neida, her er det båndtvang på familiebesøk hver jævla gang. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Messenger. Tastatur. Hjemme igjen. Jævla familietur jeg dro på klokka halv 11 i dag morres. Først NÅ er jeg hjemme. Har brukt en hel dag på å ete, sove og slappe av, når jeg egentlig kunne vært hjemme og få gjort ferdig masse lekser, øve til prøver OG fått tid til kjæresten. Men neida, her er det båndtvang på familiebesøk hver jævla gang. FAIL. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hjemme igjen. Jævla familietur jeg dro på klokka halv 11 i dag morres. Først NÅ er jeg hjemme. Har brukt en hel dag på å ete, sove og slappe av, når jeg egentlig kunne vært hjemme og få gjort ferdig masse lekser, øve til prøver OG fått tid til kjæresten. Men neida, her er det båndtvang på familiebesøk hver jævla gang. Haha, koselig det vel? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Pluss at jeg sov 2 timer biltur til dem og to timer tilbake. Så jeg er sånn ca. helt klar for natta. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hjemme igjen. Jævla familietur jeg dro på klokka halv 11 i dag morres. Først NÅ er jeg hjemme. Har brukt en hel dag på å ete, sove og slappe av, når jeg egentlig kunne vært hjemme og få gjort ferdig masse lekser, øve til prøver OG fått tid til kjæresten. Men neida, her er det båndtvang på familiebesøk hver jævla gang. Dude, refuse next time. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Pluss at jeg sov 2 timer biltur til dem og to timer tilbake. Så jeg er sånn ca. helt klar for natta. Har en stygg følelse av at Programvare kommer til å holde et stygt leven på forumet i natt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har en stygg følelse av at Programvare kommer til å holde et stygt leven på forumet i natt Det gjør han alltid. Vi døgna for et par dager siden og han tok HELT av på forumet! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Pluss at jeg sov 2 timer biltur til dem og to timer tilbake. Så jeg er sånn ca. helt klar for natta. Sitt på mitt fang Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Min 6.sans sier meg at jeg våkner opp i morgen til at alle ubesvarte tråder er borte, og at Programvare har vært i alle trådene og skrevet siste innlegg.. Hmm.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Siden kl. 6 (les: 18:00) idag har jeg lært meg Rubiks kube, nå går den på under 2 min. Fornøyd. Endret 21. februar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Et par "vitser" fra meg også. Jeg er heller ikke spesielt rasistisk Hva gjør nigerianske barn om natten? De sulter! En annen, fremdeles ikke rasist Hva er forskjellen mellom julenissen og jødene? Julenissen går ned pipa og kommer levende ut av pipa igjen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Går jøder ned i piper og dør? Den var ny for meg.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva gjør nigerianske barn om natten? De sulter! HAHAHAHA! Jeg ler meg ihjel! Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Siden kl. 6 idag har jeg lært meg Rubiks kube, nå går den på under 2 min. Fornøyd. Rubiks kube er den verste formen for firkant jeg har vært borti. Fyttigrisen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Sitt på mitt fang Sitter han stødig der da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg