Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg foretrekker det litt enklere...
Jeg skjønner meg ikke på folk som bruker spillelisten som musikkblibliotek. oO

Hva er galt i det? Jeg har alt i en kompakt rulleliste og kombinert med klisterhjerne og J-funksjonen har jeg alt jeg trenger.

Musikkbibliotek er STORE, trege og man kan ikke surfe og lese forumet mens man blar i musikken :p.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
..Jeg føler jeg ikke burde klage over at mamma sa "Kan du ikke holde håret på siden på en lengde på fire-fem millimeter? Du kler det. Og jeg syntes ørene dine er store nok nå" i dag, jeg da...

Men jeg gjør det allikevel. Og de skal bli større :D

...Hun sier however at jeg ikke får pierce øyelokkene :(

Jada, gni det inn. :cry:

Edit: Unnskyld, ikke meninga å dobbelposte. x)

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Så snille de er med hverandre.. :p

Hun er kjerring, jeg misliker henne.

Prøver faen så hardt hun kan å gi meg dårlig samvittighet, hele tida. Og prøver å bestemme over MIN kropp. Vel. NEI, det kan hun GLEMME. oO

Men jeg VIL ha piercinger i øyelokkene. Eller. Egentlig ikke. Det ville skremt vettet av Bazukh, og hun hadde hatet meg. :(

Og jeg hadde aldri mer kunnet sett deg i øynene. x)

Lenke til kommentar
Hun er kjerring, jeg misliker henne.

Prøver faen så hardt hun kan å gi meg dårlig samvittighet, hele tida. Og prøver å bestemme over MIN kropp. Vel. NEI, det kan hun GLEMME. oO

Det med dårlig samvittighet, vel, kjenner meg veldig igjen -__-

Foreldre kan være.. teite til tider.

Lenke til kommentar

Eller vi kan si:

(Sarte mennesker bes om å ikke åpne)

Forbanna idioter av noen loppebefengte aperumper som egentlig burde dyppes i et hull i isen på nordpolen før man koker dem i lava, fordi de kan være så forbaska, helvetes jævlige.

Edit: JA, irritert tenåringsjente, det er det jeg er. xD

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Eller vi kan si:

Forbanna idioter av noen loppebefengte aperumper som egentlig burde dyppes i et hull i isen på nordpolen før man koker dem i lava, fordi de kan være så forbaska, helvetes jævlige.

Nei, foreldre er jo ikke irriterende i det hele tatt. Jeg er så glad for at jeg ikke er 18 år, for jeg ELSKER at de kan bestemme over meg. <3333

Lenke til kommentar

Jeg har to i leppen Fem tilsammen i ørene. Brystvorten (kun den ene) og to i tungen. Øyelokk er en mulighet. Anti-eyebrows kommer. Fourchette. Nummer 3 i leppen. Flere i ørene (og større i ørene). Andre brystvorten. Surface ved tragus. Knuckles og prayers er en mulighet. Pluss en haug med tatoveringer/scarifications.

Lenke til kommentar

Eller vi kan si:

haha, ja.. kanskje det var å ta litt i?

Men, Jeg gleder meg veldig til å flytte ut til sommeren

Lenke til kommentar

Det hadde jeg også lyst på, Skrollan. Mamma strittet i mot og jeg trodde aldri hun skulle la meg gjøre det. Men neida, jeg fikk viljen min til slutt. UTEN å mase =D. Det ble ikke slik jeg hadde tenkt det likevel da..litt trist egentlig. Må tenke mer over saken (god grunn).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...