Sondre Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg så nettopp Extreme Movie. Det var en drittfilm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg så nettopp Extreme Movie. Det var en drittfilm. Enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hever whiskey glasset for Alexander, den eneste gode artisten i MGP i år. Godt å se Norge har tatt hintet. +1 De der med plagiaten av Månemannen fra Vamp burde jo nesten ha vært jaga hjem. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Han ene i Publiners har vært fotballtreneren min i 7 år ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvordan gikk det med laget? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jommen sa jeg smør! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Syns det var rart vi ikke hadde med en dårlig Lordi-aktig låt i det hele tatt i år, men det er nå så. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nærmeste var vel Surferosa, men de forsvant jo i semi. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Diskuterer dere virkelig det der? MGP?..O_o Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Klart, det er jo alltids årets begivenhet ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Japp. It's a strange world ain't it? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Godt du slapp å emigrere da Bytex Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 I EN ROSA HELIKOPTER SKA JAG FLYGA HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JA DÅ FLYGER JAG TILL DEJ VARJE DAG I EN ROSA HELIKOPTER HELA VÄGEN HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JA DÅ FLYGER JAG GENOM STJÄRNORNA TILL DEJ LIGGER VAKEN I MIN SÄNG MITT I NATTEN OCH DRÖMMER OM DEJ JAG HAR KÄNT ATT MINA DRÖMMAR SVIKER MEJ LIGGER ENSAM I MITT R U M BARA LÄNGTAR OCH TÄNKER PÅ DEJ ÅH JAG VET VAD JAG VILL JAG VILL UPP TILL HIMLEN EN GÅNG TILL I EN ROSA HELIKOPTER SKA JAG FLYGA HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JA DÅ FLYGER JAG TILL DEJ VARJE DAG I EN ROSA HELIKOPTER HELA VÄGEN HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JA DÅ FLYGER JAG GENOM STJÄRNORNA TILL DEJ KOMMER TIDIGT TILL PLUGGET LIKA BRA NÄR MAN KÄNNER SÅ HÄR FÖR JAG VILLE BARA SE OM DU REDAN VA DÄR NÄR VI HADE GEOGRAFI JA DÅ SATT DU OCH VÄNTA PÅ MEJ ÅH JAG VET VAD JAG VILL FÖR JAG VILL UPP TILL HIMLEN EN GÅNG TILL I EN ROSA HELIKOPTER SKA JAG FLYGA HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JA DÅ FLYGER JAG TILL DEJ VARJE DAG I EN ROSA HELIKOPTER HELA VÄGEN HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JA DÅ FLYGER JAG GENOM STJÄRNORNA TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JAG SKA FLYGA HELA VÄGEN HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JAG SKA FLYGA HELA VÄGEN HEM TILL DEJ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 I<3young people. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er så vanskelig å spise sånne boller. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 I EN ROSA HELIKOPTER SKA JAG FLYGA HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JA DÅ FLYGER JAG TILL DEJ VARJE DAG I EN ROSA HELIKOPTER HELA VÄGEN HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JA DÅ FLYGER JAG GENOM STJÄRNORNA TILL DEJ LIGGER VAKEN I MIN SÄNG MITT I NATTEN OCH DRÖMMER OM DEJ JAG HAR KÄNT ATT MINA DRÖMMAR SVIKER MEJ LIGGER ENSAM I MITT R U M BARA LÄNGTAR OCH TÄNKER PÅ DEJ ÅH JAG VET VAD JAG VILL JAG VILL UPP TILL HIMLEN EN GÅNG TILL I EN ROSA HELIKOPTER SKA JAG FLYGA HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JA DÅ FLYGER JAG TILL DEJ VARJE DAG I EN ROSA HELIKOPTER HELA VÄGEN HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JA DÅ FLYGER JAG GENOM STJÄRNORNA TILL DEJ KOMMER TIDIGT TILL PLUGGET LIKA BRA NÄR MAN KÄNNER SÅ HÄR FÖR JAG VILLE BARA SE OM DU REDAN VA DÄR NÄR VI HADE GEOGRAFI JA DÅ SATT DU OCH VÄNTA PÅ MEJ ÅH JAG VET VAD JAG VILL FÖR JAG VILL UPP TILL HIMLEN EN GÅNG TILL I EN ROSA HELIKOPTER SKA JAG FLYGA HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JA DÅ FLYGER JAG TILL DEJ VARJE DAG I EN ROSA HELIKOPTER HELA VÄGEN HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JA DÅ FLYGER JAG GENOM STJÄRNORNA TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JAG SKA FLYGA HELA VÄGEN HEM TILL DEJ I EN ROSA HELIKOPTER JAG SKA FLYGA HELA VÄGEN HEM TILL DEJ NEI!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 DEt er ikke bare vanskelig, det er så og si umulig.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Må ta av toppen og spise den i to deler. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ey, Kanin, du har bursdag samme dag som pappa, lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg