Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen ganger sover 14-15-16 timer ja, men føles ikke særlig opplagt ut eller godt når man står opp da.

Går bare og gjesper og er trøtt hele dagen etterpå også.

Pokker, der gikk siste ølen i kjøleskapet..må jo være relativt full for å greie å se hele MGP finalen :) Bra jeg har whiskey.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Har noen ganger sover 14-15-16 timer ja, men føles ikke særlig opplagt ut eller godt når man står opp da.

Går bare og gjesper og er trøtt hele dagen etterpå også.

Pokker, der gikk siste ølen i kjøleskapet..må jo være relativt full for å greie å se hele MGP finalen :) Bra jeg har whiskey.

Jeg må si meg ganske så imponert over at du greier å tenke den tanken at du har lyst til å tilbringe kvelden foran MGP finalen.
Lenke til kommentar
Jeg syns ikke Tone er så deilig som folk skal ha det til.

Men det gjelder også Sandra, så.

Og jeg syns fortsatt ikke Kurt Nilsen er så flink til å synge og har så fantastisk stemme som alle skal ha det til :p

Flott å se at det ikke bare er tards rundt om i Norge. Det du sier her er selvsagt helt correctomundo.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Jeg syns ikke Tone er så deilig som folk skal ha det til.

Men det gjelder også Sandra, så.

Og jeg syns fortsatt ikke Kurt Nilsen er så flink til å synge og har så fantastisk stemme som alle skal ha det til :p

Det med Tone: Uenig, synes hun er om nom. Kan hende mitt syn på damer blir forandret når jeg er ferdig med puberteten. Høyst sannsynlig.

Det med Sandra: Synes hun ser ut som en 10-åring, aka perfekt for pedofile (Datasmurf :p :p)

Det med Kurt: Helt enig.

Tone er fin, Jenny Skavlan er oppskrytt.

Det med Tone: Enig.

Det med Jenny: Uenig.

Begge to er oppskrytte bimbojenter...fakta.

Men måtte en først velge så hadde det nok blitt Jenny.

Helt enig i begge påstastandene.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...