Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg foretrekker det litt enklere...

Og hva brukes så det lille, runde, grønne og hvite ikonet der nede til høyre til da? :p

Sikkert for å laste ned en linux-distro eller demoer fra gamer.no sine servere :p

Endret av -TLT-
Lenke til kommentar

Huff da. Ser på American Pie - Beta House, fy aen, brukt 50 minutter til å se første 30. Så kjedelig/dårlig, men sånn film man må få med seg..

Mediamonkey er min favorrit, definitivt.

Men tilbake til filmen :roll:

post-40352-1200783154_thumb.jpg

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Huff da. Ser på American Pie - Beta House, fy aen, brukt 50 minutter til å se første 30. Så kjedelig/dårlig, men sånn film man må få med seg..

Mediamonkey er min favorrit, definitivt.

Men tilbake til filmen :roll:

Om det var du som tipset meg om MediaMonkey (som jeg ble tipset om her i tråden en gang, men ikke orker lete opp synderen) så har du ett evig stort fan i meg. :D

Lenke til kommentar
"Om du skal ta det der* så får du skaffe deg en jobb og forsørge deg selv først!" - Min mor

* Snakebit og bridge (piercinger)

Aaah, min mor er så glad i bodymods. :love:

..Jeg føler jeg ikke burde klage over at mamma sa "Kan du ikke holde håret på siden på en lengde på fire-fem millimeter? Du kler det. Og jeg syntes ørene dine er store nok nå" i dag, jeg da...

Men jeg gjør det allikevel. Og de skal bli større :D

...Hun sier however at jeg ikke får pierce øyelokkene :(

Lenke til kommentar
Om det var du som tipset meg om MediaMonkey (som jeg ble tipset om her i tråden en gang, men ikke orker lete opp synderen) så har du ett evig stort fan i meg. :D

Tviler på at det var meg, ble selv tipset i programvare-delen når jeg spurte om konverteringsprogram, og det viste seg å være en genial avspiller og :) .

Eneste den sliter med er streaming-filer som kan ta veldig lang tid innimellom, ihvertfall bytte mellom streams, eller om en stream er passordbeskytta (for eksempel den her fra forumet når den ikke er ibruk).

Men tilbake til filmen, nok en gang. Nede i to/syv tyggiser, ser dårlig ut...

Og du er fan av meg uansett :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...