Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herre.

Jeg var på bygdefest i indre Skaun (Sør-Trøndelag, skikkelig harry sted uten snut, bare lovløshet) i natt :|

Jeg følte meg så gammel og ekkel blant alle de fulle 12 - 19-åringene.

Helt til jeg fant folk på min alder og eldre der, at det var kompiser gjorde det hele bedre, særlig siden de jeg kom dit med hadde funnet seg damer og armykompiser :p

Men faen som jeg angrer. Både karsk og inverness cream og what not :p

Lenke til kommentar
Ep 7 av Death Note slutt. Wow, hvorfor har jeg ikke sett dette før? Denne serien er genial. Jeg skulle begynt å se anime lenge før.

Sykt spennende og kaotisk serie.

Wow.

I motsetning til Hollywood-seriene har denne en slutt. Husk derfor å kun se på episodene når du føler deg i form, og ikke se 5 på rappen for å døyve kjedsomheten.

Jeg ser videre fordi jeg synes det er spennende, og jeg liker avataren din.

Lenke til kommentar

I hear ya!

blir mest sannsynlig en veldig god middag i dag, laget av modern :wee:

også skal jeg kanskje til en kompis seinere, og kjærsten hans er visst en rimelig god kokk, og skal mekke no god mat :p hæhæhæ jeg kommer til å bli feit av all den gode maten jeg får :p

Lenke til kommentar

Noen som husker tråden hvor trådstarter skulle synge og danse etter en torskesang på coop eller noe i den duren? Husker han feiget ut ved å kræsje og havne i en bilulykke, hvor han brakk noen ben.

Endret av ole-c
Lenke til kommentar

Etter totalt kræsj med PC'en er pappa endelig enig med meg at jeg kan få kabelnett :) Har hatt trådløst hele tia, men siden pcen har blitt kraftig mer ødelagt i det siste og den trådløse enheten min har forsvunnet, så skal jeg få kabeeel :D

Nå har jeg tatt hull i tungen :D

Det var ikke så vondt som jeg hadde trodd :p

Gratulerer Sunniva :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...