Peppep Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Edit. Endret 21. februar 2009 av Peppep Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvem er du? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Oppsummerer "Skrivebordskonkurransen":Joonaas var først ute. Kreativt og litt av en tid han må ha brukt Sondre: Enkelt og stilrent design. Liker den. Danielzu: Et morderne og flott skrivebord i tre Resultat: Uavgjort. Smooth hvordan du bare går forbi mitt i stillhet.. Nei nei, fargoth vant den der ganske greit.Takker. Vi har vel alle våre små narsissistiske øyeblikk? Endret 21. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Er min kjedelig? Kunne passet inn som en avatar, kanskje Endret 21. februar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 HEI FRA FORUMTREFFET I BERGEN. CAPS ER MED VILJE, DET ER SELVFØLGELIG EN ELLER ANNEN RANDOM PERSOMN SOM ER ANSVARLIG FOR DET. SKYLD PÅ WHITEKNIGHT, SNORRE, RIOT, ETHRAM ELLER NOEN ANDRE. I AM TEH INNOCENT. skal jeg orker å finne fram retningslinjne nå eller...meehh...faen for stress *gjesp* Nei nei, fargoth vant den der ganske greit.Takker. Vi har vel alle våre små narsissistiske øyeblikk? Selvsagt, er en obligatorisk fase i livet vi alle må igjennom. Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det har du absolutt helt rett i! Tusen jævlig takk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Går det ann å overføre sangene jeg har her på pcen til iPhonen, selv om den er synkronisert til en mac. Vil helst slippe å slette alt. Edit: Det blir en knall avatar. Endret 21. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvem er du? TEH INNOCENT. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Nei nei, fargoth vant den der ganske greit.Takker. Vi har vel alle våre små narsissistiske øyeblikk? Selvsagt, er en obligatorisk fase i livet vi alle må igjennom. Du sier noe der, men jeg trodde den som oftest inntraff rundt kvisekonfirmant -alderen. Ingen har fortalt meg at det kommer en til? Får ikke håpe dette lille øyeblikket utvikler seg til en fase nå da. Edit: "norske undommer TROR dem vet mye. vent til du blir 23 som meg, da tror jeg du kjønner. takk til deg." -janern21 Endret 21. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hoi, long time no siege. CS:S here i come. Jævlig mye vanskeligere å være god i CS enn jeg synes å huske btw. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg føler å lage en ny tråd ang. dette er unødvendig, med mindre jeg ikke får svar her. Noen som har noen som helst anelse hva de to symbolene under betyr? Er i forbindelse med en strømplugg til universal adapter. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 pluss og minus. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det nederste er ihvertfall en prest som ber til korset. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hoi, long time no siege. CS:S here i come. Jævlig mye vanskeligere å være god i CS enn jeg synes å huske btw.CS er kos da. Du får gull litt og se hvor du kommer Jeg føler å lage en ny tråd ang. dette er unødvendig, med mindre jeg ikke får svar her.Noen som har noen som helst anelse hva de to symbolene under betyr? Er i forbindelse med en strømplugg til universal adapter. Takk Din tøvdall, det er jo smilies! *DOH* Lenke til kommentar
Bango Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Går det ann å overføre sangene jeg har her på pcen til iPhonen, selv om den er synkronisert til en mac. Vil helst slippe å slette alt. Edit: Det blir en knall avatar. Funker med meg når eg bruker win amp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Funker med meg når eg bruker win amp Aldri hørt om Win amp jeg Oo Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 DERTE ER ALLE NOEN SMÅ MIKROSOPISKE BASILLER I VERDENNES UTGANGSPONKT bergen forumftreff 2009 februar representin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg