Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja. Brett en pizza i to og kall det for taco. Da er du ikke så sær lenger, Datasmurf. Det gjorde jeg faktisk på TG i fjor. Grandiosaen var for stor for microen så jeg måtte brette den i to for å få den inni. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du mener feil. Fantastisk sitat. Pft, det stemmer jo. Medisterkaker må kombineres med ribbe og gjerne noen pølser. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 "HVORFOR LIKER DERE IKKE DET SOM ER GODT?" ..aldri flirt så mye av en kamerat av meg når han kom med den brøleren der Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Medisterkaker og pølser er faktisk litt godt og smakfult. Jeg får servert dette på julaften isteden for det søppelkjøttet som de andre får. Samme her. Ribbe og ekle hvite pølser er for tapere. haalo: Jeg har alltid rett. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 "HVORFOR LIKER DERE IKKE DET SOM ER GODT?" ..aldri flirt så mye av en kamerat av meg når han kom med den brøleren der Hihi. Morsomt utsagn Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg spiser pinnekjøtt en gang i året (på julaften) og jeg syns det er veldig godt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Samme her. Ribbe og ekle hvite pølser er for tapere. haalo: Jeg har alltid rett. Snakker om å skyte seg selv i foten. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, hun har rett der.Alt med fisk er æsj. Vel, matlig i alle fall. mushi, jeg kaller det dyrt når jeg kan leve på pasta til under ti spenn Kokt fisk er æsj, det er dyrefor. Men stekt fisk med godt krydder, og kansje marinert på forhånd er nydelig. Makrell i tomat fra king ocsar er også til å anbefale. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Takke meg til steik på julaften. Med fløtegratinerte poteter og fløtesaus. Okay, så spiser jeg bare de fløtegratinerte potetene og fløtesausen, men steik funker flott. Det har best tilbehør ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gourmet-torsk som er kokt nesten i stykker er nammenam. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Laks som er stekt i komfyren i aluminiumsfolie er nam! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Alt med fisk er æsj.Vel, matlig i alle fall. Både røkt og grillet laks ber deg holde kjeft. Endret 8. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Takler ikke fisk lenger. Hadde en skrekkopplevelse som endte med et stykk Ida på badegulvet, blod og panikk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Snakker om å skyte seg selv i foten. Note to self: Les poster ordentlig, ikke skumles. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stekt ørret som er så fersk at den krøller seg i panna er nam. *sikle* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Takler ikke fisk lenger. Hadde en skrekkopplevelse som endte med et stykk Ida på badegulvet, blod og panikk. Fortell.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Fisk (ikke fiskeboller, -kaker, -pudding) er godt, med mindre det er bein i. Det er noe herk. Endret 8. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 http://www.myspace.com/newyorksurprise *hummre* Skal på nattevakt i kveld,jeg gruer meg. Aner ikke hvilken avdeling jeg skal på heller en gang Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jauda, nå har jeg overlevd ytterlig 15 dager på den forbaskade øya Og hvordan er det mulig å ikke like taco eller kebab? er som å ikke like vann! Fikk tatt meg tre boller i tillegg. God og mett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg