Liberalistiske Samebror Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skammer meg ikke, men er fryktelig deppa på grunn av det. Jeg vil ha B-cup, jeg Shit!! Det var da litt av en vekst... De må jo være mer i veien enn før? Ja, de er mer i veien og veier mer, så får vondt i ryggen går det ann å ta en motsatt puppeoprasjon da? jeg kan blåse viss det gjør vondt? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bolle i ovnen eller? Jeg håper da virkelig ikke det går det ann å ta en motsatt puppeoprasjon da?jeg kan blåse viss det gjør vondt? Har tenkt på det, men skal ihvertfall vente til de har vokst ferdig... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bolle i ovnen eller? Jeg håper da virkelig ikke det Jeg må si, det ser slik ut - om de har vært "stabile" tidligere går det ann å ta en motsatt puppeoprasjon da?Lise har gjort det. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg må si, det ser slik ut - om de har vært "stabile" tidligere Ja, de har vært relativt stabile i 5 år.. Men men, får vente å se Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ikke noe galt med å ta en brystoperasjon om puppene faktisk medfører fysisk smerte (nakke- og ryggsmerte), nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 <cSk|Sperry> There were 2 people on a boat: /hop and /quit. /hop got off, who's still on the boat? * nipple_frog has quit IRC :!: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg må si, det ser slik ut - om de har vært "stabile" tidligere Ja, de har vært relativt stabile i 5 år.. Men men, får vente å se ja vi vil se Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Liker bedre den med han som skriver " /quit" og så tar fyren som opprinnelig skrev spørsmålet og sier "what the hell?" og quitter xD Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvis man hopper på en t-bane i full fart, vil man da lande på akkurat det samme stedet som man hoppet på t-banens gulv? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sameboe: Da er det vel bare å spise? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 det er jeg også, men snart får jeg kinamat Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Hvis man hopper på en t-bane i full fart, vil man da lande på akkurat det samme stedet som man hoppet på t-banens gulv? jepp. du vil ikke bli dratt bortover vil jeg tro, med mindre du tar tak i noe i det du hopper. edit: og der greide jeg å dobbelposte gitt. Endret 20. februar 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvis man hopper på en t-bane i full fart, vil man da lande på akkurat det samme stedet som man hoppet på t-banens gulv? Selvsagt. Newtons ørtende lov eller noe slikt. Et legeme i bevegelse osv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sameboe: Da er det vel bare å spise? Men er jo ingenting som jeg betegner som spiselig her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 De har gått fra en C til DD Seriøst! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sameboe: Da er det vel bare å spise? Men er jo ingenting som jeg betegner som spiselig her Da finner du noe å drikke. Det døyver sulten litt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sameboe: Da er det vel bare å spise? Men er jo ingenting som jeg betegner som spiselig her Da finner du noe å drikke. Det døyver sulten litt. Mamma kom nettop hjem med mat, men må vente i en halv time *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg