Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Datasmurf: Dukka fyren opp til slutt da? Jobba selv med en lat jævel for noen uker siden. Vi hadde et prosjektarbeid, og han kom bestandig for seint. Siste gangen vi skulle treffes måtte jeg ringe å vekke han, men han klarte selvsagt å sovne igjen...kom seg til slutt til skolen en time etterpå. Irriterende med sånne folk som ikke eier arbeidsmoral og respekt for andre.

-> butikken

Lenke til kommentar
Woo! Jeg er på skolen! :O

Eid :ph34r:

Ikke egentlig. Jeg er her frivillig for jeg vet jeg ikke får gjort noe hjemme, og jeg har hatt fri så lenge nå at det føles godt å sitte her og skrive. Vel, prøve å skrive i alle fall :p

Datasmurf: Dukka fyren opp til slutt da? Jobba selv med en lat jævel for noen uker siden. Vi hadde et prosjektarbeid, og han kom bestandig for seint. Siste gangen vi skulle treffes måtte jeg ringe å vekke han, men han klarte selvsagt å sovne igjen...kom seg til slutt til skolen en time etterpå. Irriterende med sånne folk som ikke eier arbeidsmoral og respekt for andre.

-> butikken

Jada, vi sitter her og skriver nå.

Han bakfull og groggy, jeg trett og savner Xboxen. Klarer bare å tenke på Bejeweled 2 :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...