fargoth Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Wheelman leser vår trådMon tro hva han tenker nå Kanskje han ikke vet sine arme råd Men gleden av rim Det skal han få Han har vel ståsom en lhå litt på skrå men som med Underpants sitter også han uten en tråd. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Nynorsk er best Ingen protest Den som står imot Er ein bileteframvisning Endret 20. februar 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Stakkars Nils han fikk fisk i sin pils Han sa det til torsken som fikk nye skills ved å bruke nynorsken Stakkars mora til Nils da, hun fikk ikke mer varme ved bena Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvissdu skal drikke hans tiss så så kle av deg ditt laken og spis av kaken da får du dobbelt opp av staken. Dude, chillax Here are the facts: Eg skal drikke hans tiss Ikkje hans jizz Hey, my badmen hva enn det betyr ender det med at du spyr så hvorfor bry deg med hans snabel når du kan få wheelmans kabel? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg er trett Og ikke mett Forum er fett Dikt kommer i ett sett Når Wheelman pisker med sin TP-kabel Kjenner jeg min snabel Står rett i trynet på en konstabel Og Morten Abel Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fargoth er sur Så jeg tok han med på en biltur Han ville spise gress Så jeg ga han litt arbeidspress Han måtte flykte fra dyra Men til slutt så satt han fast i myra Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Prophets dikt Er ganske likt Mel i en sikt Jævlig innholdsrikt Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvissdu skal drikke hans tiss så så kle av deg ditt laken og spis av kaken da får du dobbelt opp av staken. Dude, chillax Here are the facts: Eg skal drikke hans tiss Ikkje hans jizz Hey, my badmen hva enn det betyr ender det med at du spyr så hvorfor bry deg med hans snabel når du kan få wheelmans kabel? Slutt, du gjer meg hard Eg kan ikkje, eg er ikkje klar Nå midt i fappe-frie februar Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Chris liker ikke hunder Så Tale ble hans beundrer Hundene skulle vekk Ved Tales ansiktstrekk Forsvant de med en smekk Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 En tåre traff kinn da han så prophets rim Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor O Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor M Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor G Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor P Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor L Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Z Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1 Endret 20. februar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Wheelmans rim skuffer mer enn prim han er ikke fin i stolen sin Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) OMG PLZ? Wheelman er ein liten gris Dette er fordi Han har sex med mor si Endret 20. februar 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 wheelman er trist når han ikke blir godkjent i ansiktet får han en fist som gjør han endevendt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 WheelMan er trist Kanskje han er antikrist Ikke at jeg vet noe, han spiser vel en sukkerroe Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fargoth er surSå jeg tok han med på en biltur Han ville spise gress Så jeg ga han litt arbeidspress Han måtte flykte fra dyra Men til slutt så satt han fast i myra Jeg regnet med en hjelpende håndfra han som utgir seg for å være en ånd en snarlig hjelp, til å dra meg ut av myrens surklende bånd Men den gang ei jeg var i utgangspunktet ganske blid men da profeten fant frem sitt glid og tok seg til rette i mitt øre lot jeg meg ikke forføre Jeg satt bom fast mens jeg fikk hans mast ufrivillig og brutalt helt til det brast. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvor er nå duke når man har lulz han sitter sikkert og leker med sin trulz min pepsi er tom som en bomelom herman får internets av jødehets Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 OMG PLZ? Wheelman er ein liten gris Dette er fordi Han har sex med mor si Jeg er ingen nekrofil Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 jeg skal opp om 4 timer selv om dette ikke rimer FYFAEN DET BLIR DRITT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg