fargoth Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bake kake nakenTa på den myke saken Legge gulvet mot hakenog putte den i baken staken som rørte i kaken Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Eg er sjuk Penisen min er mjuk Ingen fap på meg i kveld Men eg smiler likevel Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg liker Chris Han lukter lakris, men det gjør ingenting han har jo selvfølgelig masse syltetøy under senga Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Eg er sjukPenisen min er mjuk Ingen fap på meg i kveld Men eg smiler likevel Fortellhvorfor din k*k er mjuk og hvorfor du i kveld smiler likevel? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Underpants nynorsk Er som å ete torsk Veldig arisk Og veldig norsk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fanden, eg finner ikkje meire jus Sjølv om eg har saumfart mitt heile hus Einaste utveg no er Chris Eg vert nødt til å drikke hans tiss Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fortellhvorfor din k*k er mjuk og hvorfor du i kveld smiler likevel? Han smiler så bredtuten tvn hadde han sovet som en skvett Han har lyst å fappe men kan ikke det, nå vil han slappe av. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Wheelman leser vår tråd Mon tro hva han tenker nå Kanskje han ikke vet sine arme råd Men gleden av rim Det skal han få Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg fryser her på rommet hvorfor kan ikke ovnen varme meg som morfar Han lagde kjæledyr av eksospotta Nabohunden spilte poker og jenta spilte fløyte laget av bringebær Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fanden, eg finner ikkje meire jusSjølv om eg har saumfart mitt heile hus Einaste utveg no er Chris Eg vert nødt til å drikke hans tiss Hvissdu skal drikke hans tiss så så kle av deg ditt laken og spis av kaken da får du dobbelt opp av staken. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fortellhvorfor din k*k er mjuk og hvorfor du i kveld smiler likevel? Eg har ikkje fappa sia 31. januar For eg må ikkje fappa gjennom heile februar Men eg smiler likevel Fordi eg minnast vår gode venn Schnell Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Forumkafeen er en stor tråd Som blir veldig trollet nå Trollene har kontrollen som få Where is your modfag nå! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvissdu skal drikke hans tiss så så kle av deg ditt laken og spis av kaken da får du dobbelt opp av staken. Dude, chillax Here are the facts: Eg skal drikke hans tiss Ikkje hans jizz Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Herman skal få jizz av tizzen til krizz så han slipper å drikke hans tizz Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fortellhvorfor din k*k er mjuk og hvorfor du i kveld smiler likevel? Eg har ikkje fappa sia 31. januar For eg må ikkje fappa gjennom heile februar Men eg smiler likevel Fordi eg minnast vår gode venn Schnell Schnell er et trollHan ble stoppet via toll Måtte betale 250 kroner i sum; men fikk mormor til å betale med en krum Krumkaka fikk hun til middag; og alle barna spiste torskemiddag Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fortellhvorfor din k*k er mjuk og hvorfor du i kveld smiler likevel? Eg har ikkje fappa sia 31. januar For eg må ikkje fappa gjennom heile februar Men eg smiler likevel Fordi eg minnast vår gode venn Schnell Schnell er et trollHan ble stoppet via toll Måtte betale 250 kroner i sum; men fikk mormor til å betale med en krum Krumkaka fikk hun til middag; og alle barna spiste torskemiddag Schnell flytta til land der samar kryr Og skaffa seg eit reinsdyr No er han bonde Og skapar ingen vonde Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Elgen spiste tv-kablene Farfar lagde suppe av bordduken Ingen likte suppen, så han la til litt eddikk Alle sauene satt seg på rad de ville smake på huden til Peter Men jenta som voldtok snømannen hun fikk servelat på sokkene Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Chris tenker på sin Kanin33 Men han må også ut og hogge ved Han vil være med sin frue med Og ikke alene med pedofile nerder i den nye forumkafé Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Elgen spiste tv-kableneFarfar lagde suppe av bordduken Ingen likte suppen, så han la til litt eddikk Alle sauene satt seg på rad de ville smake på huden til Peter Men jenta som voldtok snømannen hun fikk servelat på sokkene wat wat wat wat Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Herman er mitt navn Blir ofte kalt sperman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg