Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg elsker britiske serier :love:
Fått med deg Coupling?

Hmmm..ikke dårlig :)

Sjekk ut et par hele episoder. Det er ikke punchlines som er den egentlige humoren, men heller intrikate forviklinger ulikt noe annet jeg har sett tidligere. Derfor gir slike små klipp en dårlig indikasjon på seriens potensiale. Når jeg først så et par klipp ala de jeg postet ble jeg ikke særlig overbevist, men jeg angrer ikke på at jeg sjekket ut serien for jeg storkoste meg med alle episodene kort tid etter. Bare et tips.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Coupling er en meget bra serie.

8 out of 10 cats og would I lie to you er to av de morsomste tv-programene jeg har sett i sitt tema. (begge er britiske)

Lenke til kommentar

Halla phoenix! Long time no see!

Skjer vel i grunn jævlig lite. Tenkte å slenge meg på senga, ta noen timer på øret og komme meg på skolen i morra for å gjøre det jeg har klart å ikke gjøre hele jævla uka. Legge inn filmer på en maskin jeg ikke forstår noe av (en mac) og skrive prosjekt, yeah!

Lenke til kommentar

Sove nå. Blir deilig. Våkne opp, sprette opp og bare.. FUCK YEAH EN NY DAG! (Vel, det er vel mer mmmmbhrgl kaffe. nå. men).

Vi prates vel i morgen, iom. at jeg ikke har noe mer å foreta meg. Kos deg på fridagen din b-real. :>

Og Underpants, og fargoth. :love:

Og smurfemann!

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...