Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva tror folket om "Karl III"? Spurte nettop selv her Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 nei.. nå er det sengetid på meg:).. sov godt folkens. skal drømme om dere alle Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 haha syns jeg fikk et stort deja vu nå nettopp når jeg leste det du skreiv chairgame Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) noen fiks pizza til meg eller noe sånt Guide til pizza: 1. Gå ut døra. 2. Gå til nærmeste daglivarebutikk. 3. Lokaliser frysedisken. 4. Gå til frysedisken. 5. Finn en pizza. 6. Betal (eller ikke betal, din lille tyv). 7. Gå hjem. 8. Varm pizzaen i ovnen. 9. SPIS! ------------------------- Klokken har passert 23.00 (kiwis stengetid), så da får du gjøre det samme, men bytt ut dagligvarebtuikken med nærmeste bensinstasjon. ------------------------ Orker du ikke det, så legg deg. Endret 19. februar 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg drømte om forumet i natt jeg, husker jeg snakket med Mikkel ihvertfall...Samt at vi spilte fotball kamp, og da sto Datasmurf i mål Oo Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) hehe, sorry, gidder liksom ikke å lete gjennom denne tråden etter samme emne Endret 19. februar 2009 av chairgame Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg drømte om forumet i natt jeg, husker jeg snakket med Mikkel ihvertfall...Samt at vi spilte fotball kamp, og da sto Datasmurf i mål Oo Jeg drømmer forumrelaterte ting omtrent hver natt nå. Her om dagen drømte jeg at det var forumtreff på en enorm seilbåt. Husker at jeg og Eplefe sto og hylte i stormen og regnet. Freaky shit. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg drømte om forumet i natt jeg, husker jeg snakket med Mikkel ihvertfall...Samt at vi spilte fotball kamp, og da sto Datasmurf i mål Oo Jeg drømmer forumrelaterte ting omtrent hver natt nå. Her om dagen drømte jeg at det var forumtreff på en enorm seilbåt. Husker at jeg og Eplefe sto og hylte i stormen og regnet. Freaky shit. men hu er ikke her lenger jo Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 noen drømmer om medlemmer dere aldri har sett? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 noen drømmer om medlemmer dere aldri har sett? Altfor mange. Og som regel ser de ut akkurat som de gjorde i drømmen når man ser bilder av de senere. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 noen fiks pizza til meg eller noe sånt Guide til pizza: 1. Gå ut døra. 2. Gå til nærmeste daglivarebutikk. 3. Lokaliser frysedisken. 4. Gå til frysedisken. 5. Finn en pizza. 6. Betal (eller ikke betal, din lille tyv). 7. Gå hjem. 8. Varm pizzaen i ovnen. 9. SPIS! ------------------------- Klokken har passert 23.00 (kiwis stengetid), så da får du gjøre det samme, men bytt ut dagligvarebtuikken med nærmeste bensinstasjon. ------------------------ Orker du ikke det, så legg deg. tar over en halvtime å gå til nærmeste bensinstasjon i detta været. :< også er jeg sjuk, så orker ikke gå i det heletatt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 skal drømme om dere alleStakkars deg. Blir vel en lang post i morgen i Deppetråden "hadde mareritt og Programvare tok en kniv og skar opp kjønnsorganet mitt mens Underpands stekte den med gardiner =( =( =("? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 tar over en halvtime å gå til nærmeste bensinstasjon i detta været. :< også er jeg sjuk, så orker ikke gå i det heletatt Da bestiller du pizza! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 skal drømme om dere alleStakkars deg. Blir vel en lang post i morgen i Deppetråden "hadde mareritt og Programvare tok en kniv og skar opp kjønnsorganet mitt mens Underpands stekte den med gardiner =( =( =("? i suggest you go see a doctor ---------- Nå er jeg litt nervøs. Hun bruker altfor lang tid. Dro jeg herfra for 1 t og 20 min siden Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 "stekte den med gardiner" ...hva faen gikk ejg inn på? Wæææææææv, 3432 sider her jo. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 skal drømme om dere alleStakkars deg. Blir vel en lang post i morgen i Deppetråden "hadde mareritt og Programvare tok en kniv og skar opp kjønnsorganet mitt mens Underpands stekte den med gardiner =( =( =("? Wat Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nå gikk jeg å la meg folkens...natta Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Pyse. Skal da sitte oppe noen timer til. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Pyse. Skal da sitte oppe noen timer til. Må opp klokka fem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg