Smågal Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 heijeg er helt ny her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Gratulerer som ny bruker. Du kommer garantert til å bæsje på leggen i løpet av en måned, men skitt au. Det har vi aller fleste gjort en eller annen gang. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva vil det si "å bæsje på leggen"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 aka dumme seg ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Lurer egentlig på hvor det kommer fra..har noen faktisk greid å drite på leggen sin mens de satt på do, uten å merke det, også gått ut i restauranten/til kompisene også ropte de "fyfaen nå bæsja du på leggen!"? Nesten like rart uttrykk som "I grevens tid". Hvem er denne greven? Og hvorfor kommer noen som kommer helt i siste liten "i grevens tid"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nesten like rart uttrykk som "I grevens tid". Hvem er denne greven? Og hvorfor kommer noen som kommer helt i siste liten "i grevens tid"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Lurer egentlig på hvor det kommer fra..har noen faktisk greid å drite på leggen sin mens de satt på do, uten å merke det, også gått ut i restauranten/til kompisene også ropte de "fyfaen nå bæsja du på leggen!"? Nesten like rart uttrykk som "I grevens tid". Hvem er denne greven? Og hvorfor kommer noen som kommer helt i siste liten "i grevens tid"? Å fysisk drite på leggen tviler jeg det er noen som gjør når de er på restaurant. Tror sannsynligheten er større på telttur i skogen hvor man sitter på huk i en busk. Da er det lettere å drite på leggen. "Grevens tid" mener jeg å ha lest noe om. Tror faktisk det henspeiler på en reell tidsepoke. Husker ikke detaljene though. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nesten like rart uttrykk som "I grevens tid". Hvem er denne greven? Og hvorfor kommer noen som kommer helt i siste liten "i grevens tid"? DNO! Kanskje fordi greven alltid var presis. Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Opplysningen. RING DEN! Og hvis dere lurer, damen i hårbutikken gjorde veldig lite til en veldig høy pris. 425 for MINOR STUSSING! Hun klipte bittelitte der bak (på hodet, sjuke faen) og sånt, og vasket og skrubbet i en halvtime eller noe. Firehundreogtjuefem er godt over alt for dyrt. Aldri klippe seg der igjen. Ser bedre ut enn det gjorde før, da, så noe gjorde hun. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 tror folk har sagt "i grevens tid" litt før Vargern ble bura inne, jeg.. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 spør Trond Viggo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Sikkert siden Grev Draculas tid. At de tok han rett før han satt tenna i den siste flotte dama og da kom de i grevens tid, altså siste liten før han fikk gjort noe.. i sin tid... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Liksom, vi bruker jo det uttrykket hele tiden, men det er jo bare nonsens når man ser på det. "Du kom i grevens tid altså, nå går flyet vårt om 5 minutter!". Hæ? Lenke til kommentar
Zity Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 jeg skal på fotball trening og jeg heter Sander Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nedtelling i nedtellings-tråden er jo helt sinnsyk. De folka kan jo ikke være mennesker. Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Flott, ser du hva du har gjort nå Program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg