Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ordene var ikke all verdens avanserte b-real, men jeg ser heller ikke poenget hennes.

 

Binko: Trolling fungerer mye bedre om du klarer å treffe noens sårbare punkter. Lag for eksempel en kvinneprofil og skriv at det er størrelsen det kommer an på, og at trådstarterens penis ikke ville tilfredsstilt deg.

 

Tilfeldige internettbilder klarer ikke den samme jobben. Eventuelt har jeg lest feil, og det er du som klager på andres trolling.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
The funny is located where?
Jeg ser selvfølgelig forbindelsen til snakket om kalkulasjoner og innbyrdes stridighet, men det er jo hvordan det fremstår som er selve premisset her.
Dæsken, noen har iallefall funnet fram fremmedordboken sin og gjort leksen sine :ermm:

 

Faen snakker du om egentlig?

Word.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Ordene var ikke all verdens avanserte b-real, men jeg ser heller ikke poenget hennes.

 

Binko: Trolling fungerer mye bedre om du klarer å treffe noens sårbare punkter. Lag for eksempel en kvinneprofil og skriv at det er størrelsen det kommer an på, og at trådstarterens penis ikke ville tilfredsstilt deg.

 

Tilfeldige internettbilder klarer ikke den samme jobben.

Jeeeeg tror ikke jeg skjønte poenget ditt? Det var jo akkurat det jeg mente. I så fall fortalte du meg akkurat hvordan mine egne synspunkter er.

Lenke til kommentar

Trodde det var du som prøvde å trolle Binko. Har ikke fulgt med så godt, selv om jeg har lest de siste sidene.

 

Uansett, poenget mitt var at enhvert fellestrekk med Death Note er utelukkende overfladisk.

Du traff akkurat det jeg mente forrige innlegg, og likevel klager du på at referansen min var dårlig? Det vil jo heller bety at den traff rimelig bra.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
The funny is located where?

Jeg ser selvfølgelig forbindelsen til snakket om kalkulasjoner og innbyrdes stridighet, men det er jo hvordan det fremstår som er selve premisset her.

Om ikke premisset så ihvertfall det "uungåelige" resultatet. Jeg tenkte i retning av et direkte sleivspark til alle PUAs, hvorpå det bare er nettop PUAs som har litt inngående kjennskap til emnet som vil oppfatte det interne spillet. Publikum vil se interaksjon som fremtoner seg som helt banalt. (Noe det også vil være, til tross for det utrolig oppkonstruerte og innfløkte spillet dem i mellom.)
Lenke til kommentar

Åhå. Neinei. Når jeg prøver å trolle går serverene i stå fordi teknikerne som skal fikse overbelastningene pga folk linker til det utrolig morsomme innlegget mitt (som resulterer i en enorm bruk av bandwith) ikke klarer slutte å le.

 

Det var et uttrykk for irritasjon over en brukers bruk av fremmedord i høyst inadekvate situasjoner (kun for å presisere nevnte brukers habilitet innenfor kompetanseområdet).

...

 

Nå er jeg sånn passe trøtt, men ikke trøtt nok til å legge meg slik en eller annen skrev i går på samme tid.

 

EDIT: Kalli, det er et eller annet hydraulikk? Hydraulics? Suspensioned kanskje? Suspensioned rides... Ja. Høres bra ut.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Om ikke premisset så ihvertfall det "uungåelige" resultatet. Jeg tenkte i retning av et direkte sleivspark til alle PUAs, hvorpå det bare er nettop PUAs som har litt inngående kjennskap til emnet som vil oppfatte det interne spillet. Publikum vil se interaksjon som fremtoner seg som helt banalt. (Noe det også vil være, til tross for det utrolig oppkonstruerte og innfløkte spillet dem i mellom.)

 

Hadde dette vært skrevet i en tråd PUA-"guruene" leste, ville vi sett akkurat de samme argumentene de skriver side opp og side ned med. Resultatet ditt er ikke realistisk.

 

Dersom en påfugl blir fortalt at fjærene hans burde være mektige og fargesprakende, og den kvinnelige påfuglen blir fortalt at hun burde gå etter mektige og fargesprakende fjær, ville de levd kongruent.

 

Jeg tror likevel plottet ditt kunne levert en morsom film.

 

Det var et uttrykk for irritasjon over en brukers bruk av fremmedord i høyst inadekvate situasjoner (kun for å presisere nevnte brukers habilitet innenfor kompetanseområdet).

...

 

Om man har det som vane klarer man ikke å uttrykke seg annerledes. Merker dette selv når jeg skal fortelle om tekniske detaljer fra studiet mitt uten at mottakeren sitter med

Wikipedia og god tid til rådighet.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Ordene var ikke all verdens avanserte b-real, men jeg ser heller ikke poenget hennes.
Nei det var de ikke men jeg så ikke sammenhengen og det virket litt..øhm, "jeg setter meg ned og skriver noe som ingen forstår" :)

 

 

Faen snakker du om egentlig?

Har du sett Death Note?

Ja.

 

 

Hva heter sånn hoppende biler som gangstere har? Sånn "yoyo homie gangstah yoyo my car is jumpin n pumpin up and down yall, yoyo makka ro wita flo!"

Hva heter sånn biler?

Se filmen hos Youtube

 

 

L O W R I D E R (S)

Lenke til kommentar
Om ikke premisset så ihvertfall det "uungåelige" resultatet. Jeg tenkte i retning av et direkte sleivspark til alle PUAs, hvorpå det bare er nettop PUAs som har litt inngående kjennskap til emnet som vil oppfatte det interne spillet. Publikum vil se interaksjon som fremtoner seg som helt banalt. (Noe det også vil være, til tross for det utrolig oppkonstruerte og innfløkte spillet dem i mellom.)

 

Hadde dette vært skrevet i en tråd PUA-"guruene" leste, ville vi sett akkurat de samme argumentene de skriver side opp og side ned med. Resultatet ditt er ikke realistisk.

 

Dersom en påfugl blir fortalt at fjærene hans burde være mektige og fargesprakende, og den kvinnelige påfuglen blir fortalt at hun burde gå etter mektige og fargesprakende fjær, ville de levd kongruent.

 

Jeg tror likevel plottet ditt kunne levert en morsom film.

Hvorvidt det er en realistisk fremstilling eller ikke vil bare PUAs kunne ta stilling til uansett, de som ikke ville sett de subtile signalene og metodene som gjennomsyret all dialog og kroppspråk ville heller ikke kunne avskrevet det som urealistisk. Men i filmens verden kunne man formet interaksjonene slik at overlappingen mellom banaliteter og kalkulert teknikk ble flytende. Litt av poenget er også at de begge er inneforstått med at motparten kjenner alle triksene fra før av, slik at det blir en slags "kamp" dem i mellom om å hele tiden ligge på topp. Det forutsetter at begge to er svært intelligente og med lang erfaring innen både PUA og sosiale interaksjoner. Det må selvsagt bli en heftig og svært intrikat sosial dans ut av det hele med svært mange lag og kløktige manøvre. Mye sex og intrikate hersketeknikker inngår selvsagt i dansen. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...