Snorre Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ikke kom med spoilers da Epletyv! XP Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og jeg tror du mener "glemmer" å ta vann på svampen! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ser noen særdeles ufine kommentarer her. Filmen er som Snorre sier, en av tidenes mest triste filmer. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Svar av typ o_0 Ja Nei ...osv slettes som spam. Ser jeg mer av slike i kveld, kaster jeg ut brukeren for 24t.. Dette mente jeg og nå har en blitt fratatt retten av å skrive på forumet i 24t. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Faen. Ei jente liker meg, jeg liker ikke henne. Faren hennes og tanta mi kjenner hverandre. Og nå virker det som om tanta mi prøver å spleise meg og henne, bare for å hjelpe den stakkars kjerringa. Baah. At ikke noen tar ett hint.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg håper bestemoren din forvekslet den med en annen film, Smurfen.. >< Det håper jeg også, Eple. Dog vet aldri med henne. Gamla er lett rasistisk mot utenlandske sjåfører, negativ til ungdommer som sjåfører (burde ikke fått kjøre i trafikken før de var 30 år ) og lettere homofob, samt kristen og liker ikke andre religioner. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 F***, Borettslaget var i dag! ARGH!!! Jeg som ville se det! Nye episoder? :O:O:O Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er jo ikke noe morsomt. Det er jo trist Spesielt når han ene tullingen "glemmer" å sette vann på svampen Han gjorde det med vilje, han hadde noe spesifikt i mot fyren. Jeg vet han gjorde det med vilje. Alle hata jo han fyren uansett .. Hm, lenge siden jeg så den egentlig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Daaamn..Gamle mennesker. Sjiz. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Dette mente jeg og nå har en blitt fratatt retten av å skrive på forumet i 24t. Det er ikke galt med offentlige uthengninger. Men da har jeg avsluttet DJ-karrieren for kvelden, kom egentlig ikke noe videre Så hva bedriver folk aktiviteten med? Ja ( ), nye episoder av borettslaget begynte idag . Du gikk glipp av det du og? Var latterlig genial humor, tar Oslo-ungdommen så på kornet. Flinke meg klarte å laste inn bilde til profilen, for dere spesielt intereserte Endret 19. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Daaamn..Gamle mennesker. Sjiz. Hvis jeg lener meg/strekker meg etter noe og genseren sklir opp, da mener mormor at jeg er naken! Og burde se å kle på meg!! xD Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 ha ha ha Kjører bunny suit neste jul, tenker jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 ha ha ha Kjører bunny suit neste jul, tenker jeg. Ooh, pics? ^^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kjører bunny suit neste jul, tenker jeg. Hva med å kjøpe en sånn her du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor i helvete selger de slikt i noe som ligner på en lekebutikk? Det er en kostymebutikk, sant? *håpe* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noe sånt ja^^. Du skulle sett henne da hun så at søstra mi fikk håndjern og glidemiddel i julegave. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Haha, kan se det for meg En kompis av meg fikk ei oppblåsbar puledukke i julegave av noen andre kompiser :!: Å åpne den og si hva det var framfor hele familien var det flaueste han har vært med på sa han. @ Datasmurf Det er en morrobutikk. Kostymer/masker/lurerigreier. Massevis av ting og greier der. Midt i stockholm det der. Knipsa bildet selv Endret 19. januar 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Nice . Okay det var det XD. Endret 19. januar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 For en kjedelig kveld dette blir . Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 En kompis av meg fikk ei oppblåsbar puledukke i julegave av noen andre kompiser :!: Å åpne den og si hva det var framfor hele familien var det flaueste han har vært med på sa han. Haha! Heia alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg