Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skal de virkelig la en popularitetskonkurranse diktere hva de skal produsere? Så -- så idiotisk.

Da virker det som de bryr seg om de som spyr inn gulasjenvis på kontoen deres.

Noe de ikke gjør, de har laget en site og har en kar som trykker 'OK' på maskina si etter tre uker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal de virkelig la en popularitetskonkurranse diktere hva de skal produsere? Så -- så idiotisk.

Nå leste jeg feil og trodde jeg leste diktkonkurranse og fikk håpene mine opp om å poste gamle greier og kanskje vinne noe og endelig få gitt ut diktsamlinga jeg har drømt om å gi ut de siste 7-8 årene :p

Lenke til kommentar
Penumbra er det skumleste spillet jeg noen gang har spilt. Jeg pauser og tabber ut spillet hele tiden, for å få støtte og trøst av Programvare, jeg er et nervevrak nå.

Jeg bare VISSTE at du kom til å si det. Det er det jeg prøver å si til alle som ser etter spill. Folk bare "neh.. kan da ikke være så skummelt", men det er SÅ skummelt. Værre enn SÅ SKUMMELT. TUSEN GANGER VÆRRE!

Lenke til kommentar
Jeg bare VISSTE at du kom til å si det. Det er det jeg prøver å si til alle som ser etter spill. Folk bare "neh.. kan da ikke være så skummelt", men det er SÅ skummelt. Værre enn SÅ SKUMMELT. TUSEN GANGER VÆRRE!
Jeg trodde du trolla meg når du sa det var "SÅÅÅ" skummelt. Jeg gadd ikke å laste ned omtrent, men jeg ga etter.

Jeg tok jammen feil, mer skumlere spill skal man lete lenge etter, og da mener jeg LENGE. Jeg tviler sterkt på at du vil finne et skumlere spill de nærmeste >9000 årene.

Lenke til kommentar
Jeg trodde du trolla meg når du sa det var "SÅÅÅ" skummelt. Jeg gadd ikke å laste ned omtrent, men jeg ga etter.

Jeg tok jammen feil, mer skumlere spill skal man lete lenge etter, og da mener jeg LENGE. Jeg tviler sterkt på at du vil finne et skumlere spill de nærmeste >9000 årene.

De referansene dine til ymsere board er bare SÅ vittige altså.

Virkelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...