Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idè sakset ifra et annet nettside men noen som er med på et års skjeggsvekst-prosjekt? Se hvem som klarer å gro det lengste skjegget? :wee:

Gidder ikke et år mann. Men la oss si at vi ikke får lov til å barbere oss i perioden 01.03.09 - 16.05.09 så er jeg med.

 

Fikk en pen beskjed ifra madammen "Tror du virkelig noen av de der inne klarer å gro skjegg?" :lol:

Lenke til kommentar
Idè sakset ifra et annet nettside men noen som er med på et års skjeggsvekst-prosjekt? Se hvem som klarer å gro det lengste skjegget? :wee:

Gidder ikke et år mann. Men la oss si at vi ikke får lov til å barbere oss i perioden 01.03.09 - 16.05.09 så er jeg med.

Skjer ikke.

 

Dessuten vinner du. b-real klarer ikke gro mer enn litt kratt på haka.

 

b-real: Ja, det sa jeg også. ^^

Endret av Venom
Lenke til kommentar
Idè sakset ifra et annet nettside men noen som er med på et års skjeggsvekst-prosjekt? Se hvem som klarer å gro det lengste skjegget? :wee:

Gidder ikke et år mann. Men la oss si at vi ikke får lov til å barbere oss i perioden 01.03.09 - 16.05.09 så er jeg med.

 

Fikk en pen beskjed ifra madammen "Tror du virkelig noen av de der inne klarer å gro skjegg?" :lol:

That's it. It's on now!

Er du ikke enig? Vi kan ikke finne oss i sånt. Forresten så er jeg for en forandring i reglene. Det må vær lov å barbere noe. Jeg blir seende så herpa ut om jeg lar det gro vilt. Barberer jeg på sidene derimot så ser jeg nesten normal ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...