Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

På skolen min er det tre grupper :wee:

Den ene er meg med trance. En annen med metal og noe prog rock, den tredje er listepop, hip-hop og rnb.

Nå har jeg spist pizza og sett på borettslaget, som forøvrig var herlig genialt. Tok det meste av samfunnsgrupper på kornet :wee:

 

Skal jeg se American Pie 7 da? Eller klassekampen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Farmor ringte og sier hu er på Gran Canaria (hu påstår at hu aldri forlater landet, og nå er a plutselig på Kanariøyene) og spør meg hva jeg gjør.

Jeg sier jeg ser film. Hu lurer på hvilken og jeg sier "The Green Mile" og hu begynner å le og forteller meg at den er skikkelig morsom, og at farfar elsket den. Visstnok den morsomste filmen han visste av, og en av få filmer som fikk henne til å gapskratte.

 

Jeg bare "..." o_O og sa ha det og la på.

Lenke til kommentar
Farmor ringte og sier hu er på Gran Canaria (hu påstår at hu aldri forlater landet, og nå er a plutselig på Kanariøyene) og spør meg hva jeg gjør.

Jeg sier jeg ser film. Hu lurer på hvilken og jeg sier "The Green Mile" og hu begynner å le og forteller meg at den er skikkelig morsom, og at farfar elsket den. Visstnok den morsomste filmen han visste av, og en av få filmer som fikk henne til å gapskratte.

 

Jeg bare "..." o_O og sa ha det og la på.

Hva er så morsomt med den filmen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...