Stoop kid Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Med andre ord, grandis er den beste pizzaen etter min mening Om dette virkelig stemmer må jeg si at du er en heldig jævel som foretrekker en pizza til under 30,- over en 150 kroners pizza. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nettopp fortært en grandis. Uten paprika. Smakte piss. Den er ikke noe god :s big one i stedet, uten tvil Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Grandiosa er ikke pizza, det er papp Papp er ikke pizza, det er Grandiosa Med andre ord, grandis er den beste pizzaen etter min mening Kom på å tenke, fikk valg om å få en Dolly Dimples /Peppes/Grandiosa Original her om dagen. Gjett hva jeg valgte. Dolly Dimples <3 mmmmmm <3 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Håper onkel ikke svikter meg med nufag pizza etterpå Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg kom nettopp hjem fra legevakta, greide å streife en blodåre som gjorde så jeg blødde ganske så mye... Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nettopp fortært en grandis. Uten paprika. Smakte piss. Den er ikke noe god :s big one i stedet, uten tvil Foretrekker heller å spise en sprø bunn framfor en tjukk deigklump Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg kom nettopp hjem fra legevakta, greide å streife en blodåre som gjorde så jeg blødde ganske så mye... Hawtstuff. Lick it Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg kom nettopp hjem fra legevakta, greide å streife en blodåre som gjorde så jeg blødde ganske så mye...Remember kids, Down the road Not across the street.. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vel, du må huske på at kunnskapsløftet gjør endel med kravene. Bla. faller fordypningspoeng bort. Ikke vær overrasket om kravet faller med 4-5 poeng At kunnskapsløftet har gjort pensum tyngre kan og ha noe å si. F.eks har endel matteting som tidligere var på høyskolenivå blitt flyttet ned i vgs-matten, og mye har blitt flyttet ett år ned. Hvis det skjer elsker jeg deg. Bare sånn btw. Det er snakk om økonomi og administrasjon. Tror du det har noe spesielt å si? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er i trollehumør i dag, men det skjønte dere vel. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er i trollehumør i dag, men det skjønte dere vel. Anyhow, åssen går det med blodåra? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Pingle eller? Gi meg den med en gang, så skal jeg gjøre det. Programvare: Kanin33? Ja, hun er sulten. Du får vifte med gulroten da, så kommer det seg sikkert Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Anyhow, åssen går det med blodåra?Aner ikke. Lever et liv for seg selv. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tja. Fordypningspoengene forsvinner jo for alle, og på slike linjer hadde folk gjerne 3-4 fordypningspoeng. Jeg ser og for meg at minst noen på økonomi og administrasjon har valgt lette realfag, evt kuttet de ut helt, bla. biologi gir mindre uttelling nå. Poenggrensene kan svinge mye, mest sansynlig nedover i år. Men se 2-3 år bakover og, sjekk om de har svinget mye der du vil inn. Datateknikk på ntnu, f.eks - der jeg egentlig ville inn, svingte kravet opp godt over 1 karakter fra jeg først begynte å se på grensene i gk til jeg ikke kom inn etter videregående. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tja. Fordypningspoengene forsvinner jo for alle, og på slike linjer hadde folk gjerne 3-4 fordypningspoeng. Jeg ser og for meg at minst noen på økonomi og administrasjon har valgt lette realfag, evt kuttet de ut helt, bla. biologi gir mindre uttelling nå. Poenggrensene kan svinge mye, mest sansynlig nedover i år. Men se 2-3 år bakover og, sjekk om de har svinget mye der du vil inn. Datateknikk på ntnu, f.eks - der jeg egentlig ville inn, svingte kravet opp godt over 1 karakter fra jeg først begynte å se på grensene i gk til jeg ikke kom inn etter videregående. Hvor kan jeg sjekke dette over flere år? UiA var vel egentlig Høgskole for 2 år siden så da er det kanskje litt vanskelig? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Samordna opptak har poenggrenser langt bak i tid. Søkingen gikk vel under samordna opptak uansett, så du bør finne den der alikevel. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det har krypt litt oppover hvert år, bortsett fra for et par år siden hvor det var et åpent studium. Ser jo ikke akkurat bra ut. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Alt ordner seg. Hva er ett år fra eller til i værste fall? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Programvare: jeg skal drite nå. Du får tenke på oss når du sitter der. Tenker sikkert på oss når han ser i dassen etter at han er ferdig, vil jeg tro. Middag, dusj, sigarett, slappe av. Nå. Go go! *poff* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg