Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Faen da. Det som er enda mer irriterende er at fristen for privatistweb har gått ut i tillegg. Får ikke tatt opp noe i år. Det vil si at jeg enten må vente et år til (hvis jeg ikke kommer inn, men jeg kommer nok ikke inn. 0.3 er ganske mye) eller så må jeg ta noe annet :( Noen som har erfaring med UiA i Grimstad her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du må huske på at kunnskapsløftet gjør endel med kravene. Bla. faller fordypningspoeng bort. Ikke vær overrasket om kravet faller med 4-5 poeng

 

At kunnskapsløftet har gjort pensum tyngre kan og ha noe å si. F.eks har endel matteting som tidligere var på høyskolenivå blitt flyttet ned i vgs-matten, og mye har blitt flyttet ett år ned.

Lenke til kommentar
Fyfaen, satt og hjalp mormor med pc-ting i en time på telefonen. Herregud så slitsomt.

 

Brukte en hel time på å hjelpe mamma med å logge seg på msn, over telefon ..kun pålogginga.

 

Mormora mi har nå blitt veiledet i å vedlegge bilder på hotmail. Er kanskje 10. gang jeg viser hun det.

Det er jo lett Oo

 

*skuff over de eldre i samfunnet*

Min bestefar på 85 ønsket å lære å gjenopprette maskinen fra et image slik at han selv kan ordne den når den begynner å bli treg. Han planlegger også å kjøpe DSLR fordi kompaktkameraet ikke gir god nok bildekvalitet og innstillingsmuligheter.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...