Programvare Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Fyfaen, satt og hjalp mormor med pc-ting i en time på telefonen. Herregud så slitsomt. Brukte en hel time på å hjelpe mamma med å logge seg på msn, over telefon ..kun pålogginga. Mormora mi har nå blitt veiledet i å vedlegge bilder på hotmail. Er kanskje 10. gang jeg viser hun det. Det er jo lett Oo *skuff over de eldre i samfunnet* Jepp. Er egentlig ikke så utrolig vanskelig for hun, men hun glemmer ting. Så hun hadde skrevet det opp, men så har hotmail forandra oppsett, og da blir hu forvirra, og ringer techsupport (meg) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Gleder meg til å bli gammel! Skal late som jeg er totalt idiot og mase på barnebarn eller andre om hjelp hver eneste gang jeg skal gjøre noe med en datamaskin, filmopptak, TV, lydanlegget osv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg skal sitte å bæsje på meg selv, på gamlehjemmet kun for å irritere de som jobber der Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er noe med alder og teknologi, et sted der inne forsvinner all form for logikk og erstattes med random trykking og klikking. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Når vi blir eldre så blir Hotmail og browsere akkurat som LP-spiller er i dag. Vi blir mobbet på diskusjonforum (som vi gjør nå) om 30 år og dem loller av at vi ikke kan MXE' med Tych-X-Serveren i wheelinga. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg ser for meg gjennomsiktige glass tøtsjskrin-skjermer vi står og trykker på fremtiden. Samt at uttrykk som "fps" og "lag" ikke finnes lenger. Alt er optimalt. Windows 30 here i come edit: Og båndbreddehastighet er ikke snakk om en gang. Alle ligger på 169 zetta i up. Endret 18. februar 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nja. Med tanke på hvor raskt utviklinga har gått de siste årene og hvor godt vi har holdt oss oppdatert, så tror jeg fremdeles det er håp for oss når vi blir gamle. De som er eldre nå, fikk all teknologien dumpa i fanget i løpet av 30år. Vi har muligheten til å følge med hele veien og dermed tror jeg sjangsen for at vi holder oss oppdatert som gamlinger, er vesentlig større. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det går ikke an og lagge. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 i dag føler jeg meg som et rundt tall. Det er fordi... du er det i haz 3k, innlegg ffs. u insult meh. i kill u! I'm to fast....fast as a ninja And i'm Chuck Norris. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg kommer til å fortsette å lese hw, drive med data og diskusjon resten av livet, så jeg skal prøve å holde meg ganske oppdatert. Husker jeg var på Ubuntu-treff, og satt noen 60-åringer der med sykt god erfaring. Litt artig å se hvor dyktige de var. Ikke vant til å se oldiser med skillz edit: Sånn skal jeg bli, tenkte jeg. Endret 18. februar 2009 av Programvare Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg kommer nok ikke til å miste min kjærlighet for data jeg heller. Vi kommer til å kunne mye når vi blir eldre - værtfall mye mer enn de gamle nå - men at vi blir helt oppdatert er nok ikke helt riktig. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Omggggg. Jeg bare må vite navnet på sangen i hodet mitt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Omggggg. Jeg bare må vite navnet på sangen i hodet mitt. Bring it. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Skriv de orda fra du teksten du husker + "lyrics" in www.google.com Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er nok Baba O' Reilly av The Who. Kjent for den erfarne CSI-titter og. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg søke på UiA nå til høsten også lurte jeg på hvordan det fungerte med slike poenggrenser. Er fjorårets poenggrenser før eller etter venteliste? Jeg har omtrent 0.2-0.3 mindre snitt en det som var grensen i fjor. Er det noen vits å søke? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Skriv de orda fra du teksten du husker + "lyrics" in www.google.com Problemet er at det er en låt uten tekst, og jeg husker bare en bitteliten del av den! Faen, har tenkt konstant på den siden tidlig i går. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 "Grensen" er vel bare hva du måtte ha for å ha kommet inn i fjor? Altså at du kan søke, men sjangsene for å komme inn er mindre da du har lavere snitt enn hva som var lavest for å komme inn i fjor. Men det skader ikke. Kan være det er lavere lavest snitt i år enn i fjor. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 men er det før eller etter venteliste den grensen er satt? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Alle ledige plasser blir fylt. Så grensen er etter alle har kommet inn.. slik jeg har forstått det. Men du kan jo bare ringe skolen å høre. Uansett skader det ikke om du søker. Søk overalt du har lyst. Eneste som skjer er jo at du får vite at du ikke har kommet inn. Det beste som skjer er at du kommer inn en plass du har kjempelyst å gå, men trodde du ikke kom til å komme inn så du hadde egentlig ikke tenkt å søke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg