Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Fyfaen, satt og hjalp mormor med pc-ting i en time på telefonen. Herregud så slitsomt.

 

Brukte en hel time på å hjelpe mamma med å logge seg på msn, over telefon ..kun pålogginga.

 

Mormora mi har nå blitt veiledet i å vedlegge bilder på hotmail. Er kanskje 10. gang jeg viser hun det.

Det er jo lett Oo

 

*skuff over de eldre i samfunnet*

 

Jepp. Er egentlig ikke så utrolig vanskelig for hun, men hun glemmer ting. Så hun hadde skrevet det opp, men så har hotmail forandra oppsett, og da blir hu forvirra, og ringer techsupport (meg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Nja. Med tanke på hvor raskt utviklinga har gått de siste årene og hvor godt vi har holdt oss oppdatert, så tror jeg fremdeles det er håp for oss når vi blir gamle. De som er eldre nå, fikk all teknologien dumpa i fanget i løpet av 30år. Vi har muligheten til å følge med hele veien og dermed tror jeg sjangsen for at vi holder oss oppdatert som gamlinger, er vesentlig større.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å fortsette å lese hw, drive med data og diskusjon resten av livet, så jeg skal prøve å holde meg ganske oppdatert. Husker jeg var på Ubuntu-treff, og satt noen 60-åringer der med sykt god erfaring. Litt artig å se hvor dyktige de var. Ikke vant til å se oldiser med skillz

 

edit: Sånn skal jeg bli, tenkte jeg.

Endret av Programvare
Lenke til kommentar

Alle ledige plasser blir fylt. Så grensen er etter alle har kommet inn.. slik jeg har forstått det. Men du kan jo bare ringe skolen å høre. Uansett skader det ikke om du søker. Søk overalt du har lyst. Eneste som skjer er jo at du får vite at du ikke har kommet inn. Det beste som skjer er at du kommer inn en plass du har kjempelyst å gå, men trodde du ikke kom til å komme inn så du hadde egentlig ikke tenkt å søke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...