Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Go f*ck yourself, Anfall-pusen min. :love:

Takk Dismayed, jeg setter pris på det. xD

Men, nå skal jeg i dusjen. Jeg er tilbake så snart det er tomt for varmtvann. ^^

Du kommer aldri tibake, jeg kommer opp og overrasker deg med kjøkkenkniven min..

Aha. You fail. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere vet hva jeg sa om søstra mi!

Neida. Altså, det er litt morsomt å ikke passe inn i standaren. Jeg hører jo på metall også. Det ser sikkert ikke slikt ut. Så det beviser bare at skinnet bedrar.

Åsså, pene jenter skal sitte stille, høre på Pussycatdolls og være dumme. :wee:

Lenke til kommentar

Joa, skinnet kan bedra. Spesielt med deg, nesten så jeg måper her...

Ingen trodde at jeg, en fyr på 1.60 og som veier 50 kg kunne selvforsvar så godt. Stakkar fyr...

Åsså, pene jenter skal sitte stille, høre på Pussycatdolls og være dumme. :wee:

Verden er urettferdig, er den ikke?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Guttene jeg gikk på skole med (Først på mellomtrinnet) pleide å høre på hip hop av den dårlige sorten, og annen dårlig musikk. Jeg derimot hørte på alt fra Led Zeppelin til System of a Down. Genrelt sett rock og heavy, bra musikk for det meste. Så begynte ungdomskolen og musikksmaken min utviklet seg. SÅ da begynte jeg å høre på pop-rock, alternative og indie-rock/pop. Altså band som Radio Head, The Unicorns og Of Montreal ble mer min stil. Og gjett hva! Mine kamerater begynte plutselig å høre på System of a Down og musikken jeg hørte på på mellomtrinnet. ^^ De kom på mange måter ett steg bak meg. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...