Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Go f*ck yourself, Anfall-pusen min. Takk Dismayed, jeg setter pris på det. xD Men, nå skal jeg i dusjen. Jeg er tilbake så snart det er tomt for varmtvann. ^^ Du kommer aldri tibake, jeg kommer opp og overrasker deg med kjøkkenkniven min.. Aha. You fail. ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg spilte WoW, ja x). Var det så merkelig? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg spilte WoW, ja x). Var det så merkelig? Pene jenter spiller ikke WoW Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg spilte WoW, ja x). Var det så merkelig? Tja, etter det du skriver her på forumet. Og hvordan du ser ut... Du er jo ikke den klassiske WoW-nerden. Jeg finner mer selv for hot for WoW xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hilde <3 sier: Hey, har du sett detta bilde? ekta bilde av lomme mannen *link* -Utdrag fra Msn Samtale Arg, Hater den spammen ...Rediger vekk den linken før noen trykker på den. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dere vet hva jeg sa om søstra mi! Neida. Altså, det er litt morsomt å ikke passe inn i standaren. Jeg hører jo på metall også. Det ser sikkert ikke slikt ut. Så det beviser bare at skinnet bedrar. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hilde <3 sier: Hey, har du sett detta bilde? ekta bilde av lomme mannen *link* -Utdrag fra Msn Samtale Arg, Hater den spammen ...Rediger vekk den linken før noen trykker på den. Sorry glemte det vekk, sitter og ser på boretslaget så følger ikke så mye med Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Skummelt. Spilte inn litt av snakkingen min i forbindelse med tråden her i kategorien. Og jeg tok meg selv i å synes at stemmen min kunne kommet rett fra "Ja hallo, det er kapteinen som snakker", på et SAS-fly. ^^ Jaja..... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dere vet hva jeg sa om søstra mi! Neida. Altså, det er litt morsomt å ikke passe inn i standaren. Jeg hører jo på metall også. Det ser sikkert ikke slikt ut. Så det beviser bare at skinnet bedrar. Åsså, pene jenter skal sitte stille, høre på Pussycatdolls og være dumme. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Joa, skinnet kan bedra. Spesielt med deg, nesten så jeg måper her... Ingen trodde at jeg, en fyr på 1.60 og som veier 50 kg kunne selvforsvar så godt. Stakkar fyr... Åsså, pene jenter skal sitte stille, høre på Pussycatdolls og være dumme. Verden er urettferdig, er den ikke? Endret 19. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Beklager altså. Det skjer ikke! Men guttene på skolen jeg gikk på pleide å høre på Pussycat dolls og Cascada =3. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vi lever i en forvridd verden :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå savner jeg gaming. xD Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Guttene jeg gikk på skole med (Først på mellomtrinnet) pleide å høre på hip hop av den dårlige sorten, og annen dårlig musikk. Jeg derimot hørte på alt fra Led Zeppelin til System of a Down. Genrelt sett rock og heavy, bra musikk for det meste. Så begynte ungdomskolen og musikksmaken min utviklet seg. SÅ da begynte jeg å høre på pop-rock, alternative og indie-rock/pop. Altså band som Radio Head, The Unicorns og Of Montreal ble mer min stil. Og gjett hva! Mine kamerater begynte plutselig å høre på System of a Down og musikken jeg hørte på på mellomtrinnet. ^^ De kom på mange måter ett steg bak meg. ^^ Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Beklager altså. Det skjer ikke! Men guttene på skolen jeg gikk på pleide å høre på Pussycat dolls og Cascada =3. Rebel rebel! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Radiohead sitt navn skrives i ett ord. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vet da det, egentlig. Var vel bare litt rask på avtrekkeren antar jeg. Ikke skyt meg er du snill! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Radiohead sitt navn skrives i ett ord. Radiohead er et navn. "Radiohead skrives i ett ord", ville vært det riktige. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vet da det, egentlig. Var vel bare litt rask på avtrekkeren antar jeg. Ikke skyt meg er du snill! ...Så du får være rask på avtrekkeren, en ikke jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg