Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brune pubber... :love:

Jeg skal fly til og fra Liverpool, så jeg håper jeg får overtalt resten av gjengen til å ta oss en tur. Høres definitivt ut som my cup of tea.

Brune pubber er det fineste som finnes, det! :love:

Manchester eller Liverpool?

Albert Docks i Liverpool er også et sted å ta seg turen for å se, tja. Alt mulig. :)

Birkenhead, byen som er der, er kjempebrun i seg selv. :wee:

Husker jeg bestilte meg en flaske med Lagavulin på en pub der og endte opp med å dra på Beatles-museumet mens jeg var skikkelig møkkfull. :wee:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Husker det var en diskusjon her et sted om hvorvidt det var mulig å sniffe kaffe. Vel, nå er det kommet en patentert løsning:

Delivery of Caffeine Through an Inhalation Route

patent#: US 7078016

There's nothing quite like the smell of coffee in the morning, but let's face it – we don't drink it for the flavor, we drink it for the caffeine. So why wait for coffee to brew when we can just snort the caffeine directly into our addicted little nostrils? I want to be caffeinated, and I want to be caffeinated NOW!

If you've ever worked in an office building, you've probably noticed how corporations are more that happy to provide their employees with free coffee, tea, cola beverages, etc. – anything with a healthy dose of stimulating jitter juice. This invention puts caffeine into an aerosol. So, productivity manager, why waste valuable office space on a kitchen, when you can just pipe the stuff directly into the climate control system?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Kunne trengt det nå. Er i en slags mellomfase der jeg ikke er trøtt nok til å sove, men ikke våken nok til å gjøre noe konstruktivt.

Me2! Men vurderer å se gjennom masse bilder for å lete etter noe brukbart, så gjør jeg noe "konstruktivt".

Lenke til kommentar
Delivery of Caffeine Through an Inhalation Route

patent#: US 7078016

we don't drink it for the flavor, we drink it for the caffeine.

Er folk så absolutt sikre på det?

En kaffekopp, riktig brygget med alt for mye kaffepulver er forbanna godt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...