Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ey, folkens. Serious time.

Dere (vi) snakker kun med de samme folka om og om igjen. Det er åpenbart noe disputter mellom folk ute og går liksom, men det lager en jævla kjip atmosfære når det er ni individuelle samtaler mellom to stykker på gang, i stedet for én stor med.. seks sju ått ellv tåll

*regne på fingrene*

Atten deltakere i. Noe av poenget må jo være å sosialisere med de man ikke snakker med SÅ mye til daglig (selv om det blir sånn etter hvert), for da sitter alle andre på utsiden og ser på (iom. at dere svarer ingen andre enn de dere velger ut).

Er altså ikke snakk om at man alltid skal kommentere alle innlegg, for det går jo ikke, og flere (spesielt mine) er mer en oppdatering enn en invitt til samlei- samtale.

Right? Riiiiight?

Serious-time make me serriøss.

Jeg har òg lagt merke til denne tendensen. Folk har de faste de prater med, derfor er dnfk slik den er. Men hadde det vært litt slingringsmonn og åpenhet, hadde det vært noe annet.

Jeg liker ikke si det, men det er nok en grunn til at de samme folka henger her, som de gjorde for 3 mnd'er siden.

Inkludering og mangfold er noe rare greier. Er ikke alle mennesker som klarer dette (jeg inkludert) og denne tråden er jo egentlig et ganske godt eksempel på dette! :)

Men men, spiller det noen rolle? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det gjør egentlig ikke det. Derfor tar jeg heller og spiser hamburgeren min og stikker på et annet mer interessant forum. :)
Om jeg får være ærlig, så er det en god idè.

Men om jeg får være mer påstandig og bastant, så syntes jeg at folk ikke prøver å inkludere seg selv så mye heller, da. Prater ikke spesielt til deg nå, men jeg ser det, innimellom.

Når du er liten og ny på en skole forventer du ikke at folk spør deg om å bli med å spille fotball eller hoppe tau. :)

En gang til, Hoppende Bryster; Hvor i England skal du?

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Når du er liten og ny på en skole forventer du ikke at folk spør deg om å bli med å spille fotball eller hoppe tau. :)

Nei, du forventer å bli utfryst og mobba en stund før du slipper inn i den varme kjernen.

Derfor er det alltid like overraskende de få gangene du blir tatt inn i varmen relativt kjapt, du klarer ikke å fokusere helt på at det faktisk skjedde og ender opp med å drite deg ut og bli frosset ut og mobba for evig og alltid.

Lenke til kommentar

Jeg blir litt nervøs for at folk skal synes at jeg "blander meg" hvis jeg kommenterer noe folk jeg vanligvis ikke snakker med sier. Skjerpings på oss alle!

Og til de som lurte så drar jeg til London, Preston og Ripon. Ta ei langhelg med noen venner som bor der.

Lenke til kommentar

Nei, du forventer å bli utfryst og mobba en stund før du slipper inn i den varme kjernen.

Derfor er det alltid like overraskende de få gangene du blir tatt inn i varmen relativt kjapt, du klarer ikke å fokusere helt på at det faktisk skjedde og ender opp med å drite deg ut og bli frosset ut og mobba for evig og alltid.

Deppetråden er den veien.

<--------

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Og hvilken ny skola har du startet på sa du?

Vgs telles ikke,da er du gammel nok til å skaffe venner selv.

Lenke til kommentar

Er det virkelig så ille for majoriteten av skolebarn og ungdom? Klart, det gjør det ikkenoe bedre av å tro at du kommer til å bli det, men poenget mitt er at man må på en måte hoppe ut i det og håpe at noen snapper det opp.

Og til de som lurte så drar jeg til London, Preston og Ripon. Ta ei langhelg med noen venner som bor der.
Kan godt hende jeg banner i kirken nå, men du bør så absolutt, om du får tid og penger, ta turen til Liverpool og finne deg et hotell i Tranmere (på andre siden av kanalen i Liverpool). Der får man virkelig innblikk i hvordan skipsverft-byggere og koselige, brune pubber er.

Seilte en stund shuttlefart mellom Nordsjøen og Tranmere, så der syntes jeg det er fint. Var mye i land der og, så det er ikke nærmeste pub jeg prater om, men hele byen. Den er finfin!

Og selvfølgelig ikke pga. laget. Kunne ikke brydd meg mindre om det. :)

Danielzu: Det var et eksempel. Nå skal det sies at jeg var en fotballgutt da jeg var liten, så jeg er på andre siden.

Edit nr. 2: Jeg så ikke at du prata til Datasmurf, Danielzu. :p

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Og hvilken ny skola har du startet på sa du?

Vgs telles ikke,da er du gammel nok til å skaffe venner selv.

Hvem sa det var meg?

Uansett, Aids, jeg whina ikke eller fortalte om ting fra livet mitt.

Jeg tok et utgangspunkt i en flyktig fantasigutt i verdenen min.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...