Programvare Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 For faen NEI. Jeg er ikke trøtt nå! Jeg nekter! Jeg skal ikke sove! For faen, jeg vil ikke være trøtt! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Halvtime før meg b-real... Endret 17. februar 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tåper. Alle veit at forumslasking slår søvn anyday. MSg flasher manboobsa sine klokka tre for de som ennå er våkne. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Skolebolle, gulost og dasspapir ut fra veggen er den rette måten! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tåper. Alle veit at forumslasking slår søvn anyday. MSg flasher manboobsa sine klokka tre for de som ennå er våkne. Vil jeg se manboobs så kan jeg se meg selv i speilet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tåper. Alle veit at forumslasking slår søvn anyday. MSg flasher manboobsa sine klokka tre for de som ennå er våkne. Ikke interessert så lenge de ikke hopper. Men søvn fungerer fint. Der kan man drømme om at det alt er april og at man er på Hamar ^^ Eller noe helt annet. Vanligvis noe helt annet, som ikke gjør seg å bli gjenfortalt fordi da kommer folk og maser om sinnssykhet og innleggelse og what not igjen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Men... Det er jo MSg. Jeg får ikke sove, teller timer til jeg drar til England. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Men søvn fungerer fint. Der kan man drømme om at det alt er april og at man er på Hamar ^^ TG du fabler om? Hadde tilgang på biletter til i dag, men droppet det. Men... Det er jo MSg. Jeg får ikke sove, teller timer til jeg drar til England. Der skulle jeg vært en tur også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det ville jeg også gjort. Hvorfor drar du ditt igjen? Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tåper. Alle veit at forumslasking slår søvn anyday. MSg flasher manboobsa sine klokka tre for de som ennå er våkne. Ikke interessert så lenge de ikke hopper. Men søvn fungerer fint. Der kan man drømme om at det alt er april og at man er på Hamar ^^ Eller noe helt annet. Vanligvis noe helt annet, som ikke gjør seg å bli gjenfortalt fordi da kommer folk og maser om sinnssykhet og innleggelse og what not igjen. *Stikke i med skarp pinne* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Men søvn fungerer fint. Der kan man drømme om at det alt er april og at man er på Hamar ^^ TG du fabler om? Hadde tilgang på biletter til i dag, men droppet det. Men... Det er jo MSg. Jeg får ikke sove, teller timer til jeg drar til England. Der skulle jeg vært en tur også. TG ja. Hvor kan jeg ellers dra for å finne nerdejenter og gi de nerdete, hjemmelaga gaver? Jeg vil også til England, vel, tilbake til England, og denne gangen ikke ende opp i London, London er bare shopping. Jeg vil til Bath, Kent, Dover, Nottingham og litt rundt omkring egentlig Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tåper. Alle veit at forumslasking slår søvn anyday. MSg flasher manboobsa sine klokka tre for de som ennå er våkne. Var bare du som skulle få se da =( Da legger jeg meg i protest! Natta Hoppende Bryster Natta Sameboe Datasmurf: de hadde hoppet, tro du meg. Hoppende Bryster: send kort, og kjøp med shotteglass til meg! (ja, samler sånn delvis ^^) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 MSg, jo jo, men manboobs ser jeg nok av fra før av. Både mine egne, og det at jeg bor med gutter også, ikke bare skumle jenter Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg får ikke sove, teller timer til jeg drar til England.Hvor skal du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ikke noe god natt på meg nei Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Natta, Mathias! Du får sende meg en MMS da, søten. Sov godt, og ha en fin tur til Langesund! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Meh... *finne loppekassa* Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Fordi jeg sparte en spesiell god natt til deg kjære! Natta Anfall <3<3 <3<3 HB: MMS ja, får vurdere det. (har ikke nummeret ditt en gang :b Send meg en sms anyways. Nummeret mitt finner du et sted under .hjem i signaturen min xD) Takk det samme! Ha en fin tur til England! Endret 17. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ey, folkens. Serious time. Dere (vi) snakker kun med de samme folka om og om igjen. Det er åpenbart noe disputter mellom folk ute og går liksom, men det lager en jævla kjip atmosfære når det er ni individuelle samtaler mellom to stykker på gang, i stedet for én stor med.. seks sju ått ellv tåll *regne på fingrene* Atten deltakere i. Noe av poenget må jo være å sosialisere med de man ikke snakker med SÅ mye til daglig (selv om det blir sånn etter hvert), for da sitter alle andre på utsiden og ser på (iom. at dere svarer ingen andre enn de dere velger ut). Er altså ikke snakk om at man alltid skal kommentere alle innlegg, for det går jo ikke, og flere (spesielt mine) er mer en oppdatering enn en invitt til samlei- samtale. Right? Riiiiight? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg svarer dem jeg har behov for å svare og sosialiserer meg med dem jeg føler et prekært behov for å sosialisere meg med. Slik er det her inne, slik er det irl. Natta Aidskake Natta resten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg