Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tåper. Alle veit at forumslasking slår søvn anyday. MSg flasher manboobsa sine klokka tre for de som ennå er våkne.

Ikke interessert så lenge de ikke hopper.

Men søvn fungerer fint. Der kan man drømme om at det alt er april og at man er på Hamar ^^

Eller noe helt annet. Vanligvis noe helt annet, som ikke gjør seg å bli gjenfortalt fordi da kommer folk og maser om sinnssykhet og innleggelse og what not igjen.

Lenke til kommentar
Men søvn fungerer fint. Der kan man drømme om at det alt er april og at man er på Hamar ^^

TG du fabler om? Hadde tilgang på biletter til i dag, men droppet det.

Men... Det er jo MSg.

Jeg får ikke sove, teller timer til jeg drar til England.

Der skulle jeg vært en tur også.

Lenke til kommentar
Tåper. Alle veit at forumslasking slår søvn anyday. MSg flasher manboobsa sine klokka tre for de som ennå er våkne.

Ikke interessert så lenge de ikke hopper.

Eller noe helt annet. Vanligvis noe helt annet, som ikke gjør seg å bli gjenfortalt fordi da kommer folk og maser om sinnssykhet og innleggelse og what not igjen.

*Stikke i med skarp pinne*

Lenke til kommentar

TG du fabler om? Hadde tilgang på biletter til i dag, men droppet det.

Men... Det er jo MSg.

Jeg får ikke sove, teller timer til jeg drar til England.

Der skulle jeg vært en tur også.

TG ja. Hvor kan jeg ellers dra for å finne nerdejenter og gi de nerdete, hjemmelaga gaver? :p

Jeg vil også til England, vel, tilbake til England, og denne gangen ikke ende opp i London, London er bare shopping. Jeg vil til Bath, Kent, Dover, Nottingham og litt rundt omkring egentlig :p

Lenke til kommentar

Var bare du som skulle få se da =( Da legger jeg meg i protest!

Natta Hoppende Bryster :love:

Natta Sameboe :love:

Datasmurf: de hadde hoppet, tro du meg.

Hoppende Bryster: send kort, og kjøp med shotteglass til meg! (ja, samler sånn delvis ^^)

Lenke til kommentar

Fordi jeg sparte en spesiell god natt til deg kjære!

Natta Anfall <3<3

:love: <3<3

HB: MMS ja, får vurdere det. (har ikke nummeret ditt en gang :b Send meg en sms anyways. Nummeret mitt finner du et sted under .hjem i signaturen min xD)

Takk det samme! Ha en fin tur til England!

Endret av MSg
Lenke til kommentar

Ey, folkens. Serious time.

Dere (vi) snakker kun med de samme folka om og om igjen. Det er åpenbart noe disputter mellom folk ute og går liksom, men det lager en jævla kjip atmosfære når det er ni individuelle samtaler mellom to stykker på gang, i stedet for én stor med.. seks sju ått ellv tåll

*regne på fingrene*

Atten deltakere i. Noe av poenget må jo være å sosialisere med de man ikke snakker med SÅ mye til daglig (selv om det blir sånn etter hvert), for da sitter alle andre på utsiden og ser på (iom. at dere svarer ingen andre enn de dere velger ut).

Er altså ikke snakk om at man alltid skal kommentere alle innlegg, for det går jo ikke, og flere (spesielt mine) er mer en oppdatering enn en invitt til samlei- samtale.

Right? Riiiiight?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...