Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det med telefonkatalogen vil ikke funke da jeg mer enn garantert vet at mobilen hennes står på faren (hun sa hun hadde fått den av han, så).

Face så vil jeg nok ikke finne henne under "Norge" som nettverk, da hun bare har vært her i et-par-og-fire måneder. Jobber i hotel, men jeg drar ikke så langt at jeg prøver å finne hotellet og deretter henne. Det blir litt for mye. :p

Nedsig av meg. Jeg var for seint til møte så hadde ikke tid til å si noe skikkelig adjø ei heller be om evt. e-post addresse da jeg ikke hadde epost (skulle bedt om det FØR vi gikk av bussen, mht hvor mye vi fikk snakka om).

Jeg går emo. =(

EDIT ADD: Har prøvd å lete etter henne via Gulesiders' kartsøk, mtp etternavn men eneste som har noe tysk etternavn i området, vel, det ligner ikke en gang. Kayser. :p Regner med det er moren hennes sitt etternavn.

Jada jeg falt pladask. :p Shut up. Må jo bli en av oss som oppsøker den andre.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Riot =

Jeg ER emo akkurat nå. :'( Lover deg. Takk for pusen. :)

Du kan også gå deg en tur i det området,kansje hun dukker opp :)

Jo jeg får vel det. Blir LITT merkelig da, plus det er jo kvart meter med snø. Jeg ekke SÅ desp, men vært kjekt å kunne finne fordi om. :p

Det er bare 226 personer i det tyske nettverket som heter Madeleine:

http://www.facebook.com/s.php?q=madeleine&...0b804c829b6a82e

Skal sjekke! Vet ikke helt om det er MAdeleine. Vet det var noe lignende fordi hun sa det var Fransk, og Madelen/Madelene er Madeleine på Fransk. Etternavnet hørte jeg ikke helt fordi bussen var proppet med unger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...