Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, dette er snakk om forberedelser...Skaff deg slike stjerneskudd å ha på kaka, fest di bak på skoene...Ha bengalske lys.. Og helst en lyskaster til når den er ferdig, rett før du kommer inn (som selvfølgelig er helt til slutt) Kommer den verste musikken, mens en dude med radio stemme roper navnet ditt hlyt, da kommer du med stjerneskudd og bengalske lys i hånda... Mens du danser noen innøvde trinn, og setter deg ;)

Neineinei, det er gjort før! Han må gjøre noe uventet. Dessuten er det sikkert mange andre som prøver å vinne samme pris.

 

Jonaas:

 

 

Uansett hvordan du kommer, kom sånn passe sent.

 

1. Kom naken

2. Dra med deg en gjeng barnehageunger og lat som dere skal i barneselskap. (Minst 15 stk).

3. Kom i kjole.

4. Ta med deg bestemor på ballet.

5. Kle deg ut som hitler

6. Ta deg en hard treningsøkt før du kommer, og kom syklende, svett som en gris.

 

Skal se om jeg kommer på mer senere.

Eg ville gått for ein kombinasjon av ein og to.

Haha, da tror ingen du er pedo. :wee:

Lenke til kommentar
Jonaas:

 

Uansett hvordan du kommer, kom sånn passe sent.

 

1. Kom naken

2. Dra med deg en gjeng barnehageunger og lat som dere skal i barneselskap. (Minst 15 stk).

3. Kom i kjole.

4. Ta med deg bestemor på ballet.

5. Kle deg ut som hitler

6. Ta deg en hard treningsøkt før du kommer, og kom syklende, svett som en gris.

 

Skal se om jeg kommer på mer senere.

Eg ville gått for ein kombinasjon av ein og to.

Da tror jeg en pedofillitiltale ikke ville vært langt unna.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

kopierer fra noe jeg skrev på msn

Jeg har en SUPER ide! Hva om vi kommer helt vanlig, midt i. Helt kjedelig ankomst. "hvem kommer der da?" oja jonas og ..." Så, litt senere, når de fleste har kommet, kommer en politibil med sirener og "arresterer" oss, og kjører og vekk. Etter 5 min, kommer vi tilbake med sirener.

 

Den vil jeg ha..

Lenke til kommentar

Som sagt, gjør noe ingen tror du kommer til å gjøre.

 

- Skift ut barnehagen med gamlehjemmet.

- Kom med ei Callgirl (En kjendiskvinne er et godt alternativ)

- Kjenner du noen med übercool bil, kom i den.

- Kom i pyjamas.

 

 

Den vil jeg ha..

Synd det ikke går.

 

 

Btw: Kom som julenissen! Det vil eie ALT.

Lenke til kommentar
Rådyr fanget i silokommen i gammel låve.

 

Blir rådyrsteik hele vinterferien. Må nok avlive det snart. Har vært der i 3 dager. Har hørt lyder der men kun på kvelden så har ikke skjekka før i dag.

 

Edit: Fått ordna med jeger som skal avlive det. Så slipper det heldigvis å lide mer.

Klarte å få det ut i live :D Sa da er alle lykkelige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dæven nå fikk jeg nesten hjertet i halsen og tok fram telefonen for å ringe snuten. Kjørte over ei bro hvor så alt for mange har hoppa utenfor og tatt livet sitt før, når jeg ser en dritings mann som løfter det ene benet over kanten. Bråbremsa, men da fomla han seg tilbake igjen. Så at han var kommet på andre sia av broa etter at jeg hadde parkert og kika mot broa med telefonen i hånda. Faen altså. Er ikke så gla i slikt opplegg :no:

Lenke til kommentar
Dæven nå fikk jeg nesten hjertet i halsen og tok fram telefonen for å ringe snuten. Kjørte over ei bro hvor så alt for mange har hoppa utenfor og tatt livet sitt før, når jeg ser en dritings mann som løfter det ene benet over kanten. Bråbremsa, men da fomla han seg tilbake igjen. Så at han var kommet på andre sia av broa etter at jeg hadde parkert og kika mot broa med telefonen i hånda. Faen altså. Er ikke så gla i slikt opplegg :no:

Såpass...jaja, frister vel da :shrug:

Lenke til kommentar

Har fått hjelp til så mycket her i denne tråden de siste månedene, så prøver meg igjen:

 

Noen som vet om en god måte å finne personer på? Traff jente på bussen og vi kom godt i samtale. Hun var visst Tysk (skulle bomme røyk på Norsk men hun kunne bare Engelsk). Eneste jeg husker er at hun heter Madeleine, eller noe i den duren. Grunnen til at jeg leter er at jeg ikke har noen tlf i det hele tatt så tok ikke nummeret. Nedsig, vet. :p

 

Hun bor i hvert fall I området nært meg og etternavnet er noe på S, om jeg husker riktig. Sykt irriterendes da jeg ikke kan søke i tyske nettverket på face.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...